dere som har emmaljunga edge duo..

EasyGrow! Nå har ikke jeg fått prøvd den ennå da, så kan vel verken si meg fornøyd eller misfornøyd..

Emmaljunga-vogna har såpass stor bagdel, så der passer vel alle typer voksiposer oppi. Vi har voksipose classic, funker bra! :) Har også hatt lammeskinnspose oppi, det fungerte også helt topp! :) Lykke til i valg!

Har ikke hatt voksipose. I bagen hadde jeg lammeskinn, hjemmestrikket ullpose og ulltepper når det var som kaldest i vinter. Brukte også en lammeskinnspose litt. Hvis den fremdeles passer kommer jeg til å bruke den i vinter, ellers skal jeg se om jeg får laget/kjøpt et formklipt skinn jeg kan ha i bunn og bruke hjemmestrikket ullpose og ullteppe videre.

Har voksi classic, brukte den i bagdelen når mini var nyfødt og det funka kjempebra. 
Til høsten/vinteren blir det sportsvogndelen, da får vi se åssen vi skal brette posen... 

Lilli25 skrev:
Emmaljunga-vogna har såpass stor bagdel, så der passer vel alle typer voksiposer oppi. Vi har voksipose classic, funker bra! :) Har også hatt lammeskinnspose oppi, det fungerte også helt topp! :) Lykke til i valg!

Samme her! Veldig fornøyd

Vi hadde en 54år gammel lammeullspose som min farmor kjøpte da de ventet far, jeg har også ligget i den.

Men bagen er så stor at jeg vil tro de fleste passer oppi :)

Back
Topp