Primrose Forumet er livet 5 Jan 2011 #2 vi har den hvite (det billige trekket) og så har vi puffen i hvitt med saueskinn oppå som bord.
C cathkal Gift med forumet 5 Jan 2011 #3 ORIGINAL: Primrose vi har den hvite (det billige trekket) og så har vi puffen i hvitt med saueskinn oppå som bord. Stilig[:D]
ORIGINAL: Primrose vi har den hvite (det billige trekket) og så har vi puffen i hvitt med saueskinn oppå som bord. Stilig[:D]
C currrly Betatt av forumet 5 Jan 2011 #4 har en ektorp sjeselong og en 2 seter i tv stua, grått trekk og hvitt bord [:)]
C cathkal Gift med forumet 6 Jan 2011 #9 ORIGINAL: Primrose jeg syns BTW at det grå trekket er det fineste [:D] Jeg tenkte kjøpe den i grå og ha hvitt eller beige trekk til senere når ungene vokser til[:D]
ORIGINAL: Primrose jeg syns BTW at det grå trekket er det fineste [:D] Jeg tenkte kjøpe den i grå og ha hvitt eller beige trekk til senere når ungene vokser til[:D]
P *Peonella* Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3 6 Jan 2011 #10 Har hvitt trekk nå, men kommer til å kjøpe det grå [:)]