Dere som har eggløsningssmerter...

Stikkende, hold aktige smerter i den ene siden. Ganske vondt faktisk, godt å krøke seg sammen. Merker også når jeg trykker på siden, så er det vondt rett ved hoftebeinet, mot magen. Er stort sett høyre side, men venstre en sjelden gang.

Jeg kjenner det så godt at jeg kjenner om det er fra høyre eller venstre side jeg har eggløsning. Siste jeg hadde som jeg kjente godt var fra høyre. Hehe... [:D]

Kjennes litt som menssmertene bare at jeg kjenner det på den siden egget/eggene kommer fra.

Min forklaring blir vel: Kan du se for deg når du har slått deg eller noe, og smerten føles som om en hammer banker innvendig....
(hammer var vel å ta litt sterkt i men..)
Ja slik føles det i eggstokkene mine når jeg har el...
Eller for.eksempell..den oppblåsbare vonde magen du får når du har drukket for mye pærecider hehe..samme oppblåsbarhets følelse i eggstokkene hehe

På meg kjennes det ut som mild mensverk, og så kan det stråle litt ut mot hoften. Kjenner også som regel hvilken side det er på...

ORIGINAL: Sola1979

Stikkende, hold aktige smerter i den ene siden. Ganske vondt faktisk, godt å krøke seg sammen. Merker også når jeg trykker på siden, så er det vondt rett ved hoftebeinet, mot magen. Er stort sett høyre side, men venstre en sjelden gang.

Har veldig likt dette.. Det er egentlig vanskelig å sette ord på smertene synes jeg[8D]

som om hele livmoren er spent helt ut, press på den hvis du forstår?[;)]Nesten som pms hos meg, oppleves nok forskjellig alt etter hvem du spør[:D][:D] 

Back
Topp