Dere som har dyr

Fride

Forumet er livet
*MIA*
Novemberlykke 2015
Er babyen opptatt av dyret? Her er hun veldig interessert i hunden vår :D Ser på han og prater til han, spreller og roper hehe! Kan ligge leeeenge på gulvet å bare se på han :P :D

Han er interessert, vil gjerne kose/ta på de når de er innafor rekkevidde. Den ene katten holder seg unna, den andre finner seg i alt og jeg må gripe inn -
Som her feks :

Vedlegg

• 1460020485688.jpg
    1460020485688.jpg
    60,8 KB · Visninger: 38
Veldig opptatt av hunden vår,må passe godt på fremover...Må skjerme hunden fra mini og ikke omvendt tror jeg:D

Hehe ja, vi må nok passe godt på fremover :) Men det er gøy at hun er så interessert syns jeg :D Han ELSKER gulp, haha! Så han stalker henne litt også i håp om litt.. hehe..

Jeg har bare dyr ute ;) Hun har ikke sett dem enda. Men får kanskje sett til sommeren.

Veldig opptatt av kattane,men van er livredd mamma sin hund.sist vi var der på besøk måtte vi dra hjem,for han slutta ikkje å grine

Han har blitt opptatt av hundene nå de siste ukene. Elsker å se på dem når de leker, og vil gjerne ta på dem :)

Kikker veldig på hunden, og vil gjerne ta på om hunden er innafor rekkevidde, noe som er sjelden den er :-P

Han er kjempe nysgjerrig både på kattane og hunden. Toler ganske mykje av hunden som vil snuse på han. Og det er tydelig på hunden at dette er vår baby :-p

Er babyen opptatt av dyret? Her er hun veldig interessert i hunden vår :D Ser på han og prater til han, spreller og roper hehe! Kan ligge leeeenge på gulvet å bare se på han :p :D
Her er katten veldig spennende, katten er litt redd for L så ho holder seg litt borte fra han til L's store fortvilelse:P

Hehe ja, vi må nok passe godt på fremover :) Men det er gøy at hun er så interessert syns jeg :D Han ELSKER gulp, haha! Så han stalker henne litt også i håp om litt.. hehe..
Hehe hunden min har også forstått at gulp er tingen! Litt praktisk men også litt ekkelt:p i går kom hunden litt for nært da mini lå å sprella på gulvet. Hun fikk seg et skikkelig spark i snuten, men reagerte heldigvis ikke på det. Mini er ellers veldig opptatt av hunden og elsker at hun kommer og snuser på han. Men hun får noen ørefiker av litt for ivrige armer. Litt skummelt kjenner jeg, selvom hun er verdens snilleste og roligste hund.

Åja! Alle hunder og de kattene vi har sett er kjempe spennende, men ingen er så god som hunden vår! (Mener da bebis altså)

Ja! Hund!

Back
Topp