dere som har det varmt...

pupple

Forumet er livet
hva sover de i nå????????

har lagt begge i pysjen jeg siden de kan finne på å sparke av seg, og det er jo kaldt på natta..
så ligger han m helseteppe nå, også legger jeg dyna litt på når vi legger oss.

nattas med korte armer og bein eller body med korte arm. her er det veldig varmt om natta!

Eirik ligger i kortarmet body. Han sparker alltid av seg dyna, men her hos mamma og pappa er det veldig varmt på rommet, så i natt når jeg sjekka han var han ikke kald[:)] Jeg er jo våken mange ganger hver natt, og jeg tar jo på han dyna igjen hver gang...

Martin ligger i langarmet bodt eller uten noen ting... Men han tuller jeg inn i teppe før jeg legger dyna lett over. Han liker å ha det varmt[:)]

ORIGINAL: snuppa80

Eirik ligger i kortarmet body. Han sparker alltid av seg dyna, men her hos mamma og pappa er det veldig varmt på rommet, så i natt når jeg sjekka han var han ikke kald[:)] Jeg er jo våken mange ganger hver natt, og jeg tar jo på han dyna igjen hver gang...

Martin ligger i langarmet bodt eller uten noen ting... Men han tuller jeg inn i teppe før jeg legger dyna lett over. Han liker å ha det varmt[:)]

Samme med Marielle.[;)]

Isabelle bruker pysj og dyne. Og svetter![:-] 

Hun sover ofte i bare body. I natt har hun en tynn nattpysj bare![;)]
Noen dager tar hun av seg pysjen og ligger bare i bleia![8D]

ORIGINAL: Skrulletulla

olliver sover bare i kortarmet body,kunne sovet bare i bleia,men da er jeg redd han tar av bleia..

Det er litt det vi er redd for også, det er derfor vi har beholdt pysjen. Hun klarer jo å ta av pysjen, men det blir liksom enda enklere å ta av bleia hvis hun har bare den.

Back
Topp