dere som har crocs....

tittilotta

Forumet er livet
har dere noen erfaring med å få støt når dere bruker de????? jeg får ganske mye støt når jeg har de på. har gitt ungene støt når jeg har tatt de opp når jeg bruker de.. så jeg har ikke brukt mine så mye nå jeg... bare jeg tar i en ting så får jeg støt... andre som har det slikt????

Tror det var derfor de skoene skulle bli forbudt på en sykehusavdeling.
Fordi støtet ødela ei maskin...

jeg har også fått støt mange ganger. de har vel forbudt de på på sykehusene

ja fått en del støt, emn har ikke fattet helt hvorfor............[8|] men nå veit jeg det da[;)][;)]

Jeg har ikke, men nevnte for jordmoren min at jeg skulle kjøpe for å ha de på sykehuset. Hun sa at det måtte jeg for all del ikke gjøre, pga statisk elektrisitet... Hun kunne fortelle at de til og med hadde kortsluttet et apparat på sykehuset pga det!!  Så nå skal de visst forby de på sykehusene. Vet at det er mange der og i helsesektoren ellers som bruker de og er veldig fornøyd. Men men... Får vel følge med i avisene[:)]

hhhmmmmm, da vet jeg ikke om jeg gidder å kjøpe de - selv om jeg har lyst på -for støt er ekkelt[&:]

Har ikke opplevd det, elsker mine lilla fake croccs, men nå har jeg fått ekte og bare gått på dem to dager. har ikke fått støt og synes de er enda bedre å ga på. Håper ikke på støt da for det er så vondt. får alltid støt på trampolina.

jeg har hatt mine crocs i ett halvt år.. og ikke opplevd å få støt en eneste gang...![:)]

men det var de skoene som ble forbudt på sykehus pga statisk elektrisitet...[:)]

Back
Topp