Hvor stort bygget dere?:) Hadde dere kjeller?
Fornøyd med størrelsen, eller skulle dere ønske dere bygget mindre/større?
Fornøyd med størrelsen, eller skulle dere ønske dere bygget mindre/større?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huset vi bygget er 150 kvm ca. Er helt ok størrelse, men kunne godt tenkt meg en litt større stue og et soverom til. Har full kjeller, som står foreløbig tom da, og som derfor ikke regnes med. Nå skal vi flytte etterhvert, for å komme nærmere familie. Der holder vi på å pusse opp et gammelt hus på 220-230 kvm. Det blir stort tror jeg, men med alt vi ønsker oss ;)cleo_84 skrev:
Holder på å bygge nå, ca 230 kvm, to etasjer. Hovedetasjen oppe. Tror vi kommer til å bli veldig fornøyde! Bor på skarve 90 kvm nå, så jeg gleeeeder meg!!! :Dtigerbebis skrev:
160 kvm. Skulle gjerne hatt litt større, slik at vi fekk 1 soverom til+ større vaskerom, dobbelt så stort kjøkken. Men størrelsen vi har nå er Igrunn perfekt, med tanke på at huset skal vaskes ukentlig osv:)Bompibomp skrev:
vi bygger nå på noe over 300kvm, vi skal leie ut 80 av dem. Så vi bygger underetg (grunnmur) der har vi utleien og kjellerstue. og 1,5etg oppå, vi har litt høyere vegger i 2etg enn en vanlig 1/2 etg så er ikke så veldige skråvegger.j02j06g09 skrev:
Foreløbig er vi veldig fornøyd med størrelsen, men har ikke flytta inn enda. :D
LillianneLie skrev:
Huset vi bygget er 150 kvm ca. Er helt ok størrelse, men kunne godt tenkt meg en litt større stue og et soverom til. Har full kjeller, som står foreløbig tom da, og som derfor ikke regnes med. Nå skal vi flytte etterhvert, for å komme nærmere familie. Der holder vi på å pusse opp et gammelt hus på 220-230 kvm. Det blir stort tror jeg, men med alt vi ønsker oss ;)cleo_84 skrev:
Det vi tenker vi skal bygge er 171 kvm, så det er jo ikke så mye større enn det dere bor i :) Hvor mange soverom har dere? Og hvor stor er stua, om du vet?
Vi fikk beskjed av byggfirmaet at det var et stoort hus vi skulle bygge, men når vi sammenligner med andre hus med det samme bebygde arealet (bya), så var det jo ikke så himla stort, liksom:) Vi bryr oss ikke om å bygge et enormt hus, men vil jo ha ok plass når vi først skal bygge:)