Dere som har/bygger hus...

ORIGINAL: Star83

Aurora 906 fikk jeg opp...[8|]

Stemmer det[:)].

ORIGINAL: Mrs J.

Her er mitt murhus.Dette er akkurat slik som jeg ville hatt det.[:)]

http://www.murgaard.no/   Her ligger murhuset til chill også.

Da har jeg bestilt katalogen.... Mye fine murhus!!
Har lite murhus her i byen faktisk..

Litt artig...
Sitter her og fantaserer litt om å bygge selv etterhvert nå. Skulle egentlig ha fått bestilt no kataloger i dag, men ikke kommet så langt enda...
Noen som har noen tips om kataloger jeg burde få med meg...??

ORIGINAL: Trulte74

Her er mitt murhus.Dette er akkurat slik som jeg ville hatt det.[:)]

http://www.murgaard.no/   Her ligger murhuset til chill også.

Da har jeg bestilt katalogen.... Mye fine murhus!!
Har lite murhus her i byen faktisk..

Det er nesten ikke slike hus her i byen heller.2 som jeg vet om som kommer fra Murgaard.
Det som er på bildet her har vi sett rett utenfor Stavanger.Kjempefint.
Mye greie priser også på endel av de.

Da må jeg være litt nysgjerrig... Hva er en grei pris??? Litt grønn og har ikke funnet noe særlig priser på det jeg har sett så langt...

Tja,alt fra 1,5-1,8 mill.++++++++alt som kommer i tillegg.[8D]

Rundt der jeg regnet med at det kom til å ligge også. Driver og regner på harde livet oppe i hodet mitt om dagen for å finne ut hvor mye dette vil kunne koste oss og hvilket tidsperspektiv jeg ev må sette på det.... Og.... Og..... Og..... Eneste er at typen ikke er like lysten som meg... Han vil heller til barndomshjemmet sitt.... [:(] Teite HÅPLØSE huset... Irrrrrr.... Også ligger det på "feil plass"...

+++++++ alt som kommer i tillegg.... ??? Hvis jeg "legger på" en mill, tror du jeg kommer i land med noe da??

Vi har finni tomt der vi ønsker i dag...250.000,- for 2 mål!!![:D]
Var 2 tomter til salgs der nå...Så må sjekke muligheter for å prøve å bli tomte eiere nå!!![:D]

Jeg har ikke regna med tomta i dette regnestykket jeg da... Sånn planene mine er så har jeg allerede kjøpt den, muligens for noen år siden og bor i ett eksisterende gammelt hus på tomta når jeg begynner byggearbeidet.... (Tidsplan for øyeblikket: kjøpe hus m/tomt nå i løpet av våren, og bygge når vi får råd til det, ca 4-5år ser jeg for meg at det kan gå der.... Men noe i meg sier meg at jeg er helt på jordet....)

Hi,hi...Hadde vi kommet oss dit så hadde vi hatt det som plommen i egget...[:)]
Vil da være knappe 7km til sentrum(salongen),og knappe 2km til barneskolen!!![:)]

Hvorfor det!? Hvis huset er ok beboelig,så er jo det supert da!!![:)]
Kjøpe - bo - bygge!!! Hel idè'elt da!!![:)]

Delvis byggefelt...Litt gårder,og en del hus inne på den veien...I luftlinje så er det ikke mer enn 300m ut til E-18![;)]

Er ca 2 mil herfra...[;)] Og herfra og ned til sentrum nå er ca 16km...
Ganske mer sentralt der...Og nærmere tanta og onkelen til kællen...(Blir isåfall ca 2km til de)[;)]

Vi får forhøre oss litt...Hvis ikke så skal det nok fint kunne gå an å få tak i tomter rett rundt der senere og![:)]
Er ikke bare,bare med en inntekt nei...Og ikke bedre at det da er inntekt fra selvstendig virksomhet...
Har tydeligvis valgt litt feil bank oppi her og,så kommer nok til å bytte...Må bare finne den rette![:)]

ORIGINAL: Star83

Hvorfor det!? Hvis huset er ok beboelig,så er jo det supert da!!![:)]
Kjøpe - bo - bygge!!! Hel idè'elt da!!![:)]

Hmmm... Skal vi se her... Barndomshjemmet til typen: Teite huset på feil plass!

Huset til far er også beboelig, mye eldre enn barndomshjemmet til typen, men... Det er MYE nærmere sentrum, pluss gangavstand til alt av skoler. I tillegg så ligger huset på en relativt stor og fin tomt og plassert sånn på tomta at jeg fint kan få bygd hus nr to der hvor jeg har lyst til å ha det... Tomta som barndomshjemmet til typen ligger på en for det første en festetomt, som det er MASSE usikkerhet rundt når det kommer til fremtidig leiepris, og salgspris, så vi vet ikke nå hvor mye det vil koste å bli eiere av tomta, eller for å fortsette å leie den... den er kanskje halvparten av det far sin tomt er.... (positivt når det kommer til plenklipping, men...) OG den ligger ett godt stykke utenfor sentrum

Er jo greit å være litt nærme skole da! Og veldig greit med tomt som ungene kan boltre seg på!!![:)]

Back
Topp