Dere som har bugaboo cameleon

hissigproppen

Forumet er livet
Hvordan er den på brostein?
Mye brostein.. [;)]

Det blir ikke spesielt slitsomt? Ville en "vanlig" vogn vært bedre tror du?

Selv med vinterhjula?

Helt ok.. Hvis det er mest brostein der vi er er det bare å klikke den over i tohjulsmodus omså. Alle vogner humper på brostein. Kanskje bortsett fra Simo kombi pga fjæringen. [8D]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Selv med vinterhjula?

Har omtrent ikke brukt vinterhjulene. Bruker enten tohjulsmodus eller låser svinghjulene og setter dem bakerst. Bor i Tromsø med ikke uanselige snømengder og har ikke hatt noe problem. [:)]

Okei. [:)]
Har en som ønsker seg den, men var usikker pga brostein. Men da skal jeg si at det ikke er noe problem. Da tror jeg hun blir glad [:)]

ORIGINAL: Sicily

Selv med vinterhjula?

Har omtrent ikke brukt vinterhjulene. Bruker enten tohjulsmodus eller låser svinghjulene og setter dem bakerst. Bor i Tromsø med ikke uanselige snømengder og har ikke hatt noe problem. [:)]

Hva har jeg gått glipp av? Har vi en tohjulsmodus å bruke på vogna??

ORIGINAL: KonTrolla

Selv med vinterhjula?

Heheh.. Jepp. [;)] Bruksanvisning er et par fine tøfler, hæ? [8D]

Selv med vinterhjula?

Heheh.. Jepp. [;)] Bruksanvisning er et par fine tøfler, hæ? [8D]

Sluker bruksanvisninger for ikke gjøre noe feil *miss prektig* og for ikke å gå glipp av noe *miss full-kontroll* [8D] Men, kjøpte brukt og fikk ikke den med...

Fant på nett nå, og det så jo interessant ut! Men, hva gjør en når vogna skal parkeres, eller i det hele tatt stå litt for seg selv..?

Fant på nett nå, og det så jo interessant ut! Men, hva gjør en når vogna skal parkeres, eller i det hele tatt stå litt for seg selv..?

Man må holde den.. Eller sette på bremsen og støtte den opp mot noe (ikke med ungen i, da..). Eller klikke den tilbake på fire hjul. Det tar jo bare noen sekunder.

Man må holde den.. Eller sette på bremsen og støtte den opp mot noe (ikke med ungen i, da..). Eller klikke den tilbake på fire hjul. Det tar jo bare noen sekunder.

Takk[:D]

Vi har den, og den er den beste vogna vi har hatt iallefall!
Funker fint på brostein og andre humpete underlag.

Back
Topp