Dere som har brukt Canesten..

- Amy -

Gift med forumet
Hvor lenge smørte dere dere med den salven som følger med? Og hvor lenge venta dere med sex etter dere hadde satt inn den tabl.? Og smitter det til samboer slik han trenger behandling?

Masse dette, men men. Er ikke sikker på hva det er jeg har men prøver den kuren først nå og ser om det hjelper. Trengte visst ikke noe GU sa de hos legen..

Jeg satte inn den tabl inn i går kveld, satser vel på at alt det der må ut først... (detaljer da men off....[8|])

Samboer skulle helst hatt en kur han også, slik at du slipper å få det igjen rett etter en canestenkur....Kjedelig med den stikkpillen....

Hvis ikke du er bedre etter et par dager med kremen hadde jeg nok prvd andre metoder.

Håper du blir bedre.

etter å ha brukt tabletten kan du nok ha sex igjen neste natt (for du tar vel tabletten på kvelden?). Når det gjelder kremen har jeg gjerne smurt meg en uke jeg, for sikkerhets skyld... men når jeg tenker meg om så har jeg som regel ikke brukt tablett, jeg har bare kjøpt salve. Kanskje det holder med noen få dager. Prøv, og om kløen kommer tilbake så smør en stund til.

Takker og bukker[:)] Ja tok den stikkpillen i går kveld. Jeg får vel få han til å smøre seg litt også da...

bare pass på at det ikke er sånne harde rester igjen, det kan gjøre j****g vondt! jeg har ikke hatt sex mens jeg har tatt en kur, men red på hesten min mens det ennå var klumper igjen. fikk græsla vondt i musa for å si det sånn[:D]

Om dere har hatt sex nå like før du så skal det vel gå greit for mannen!
Selv har jeg ikke brukt tablett...Men har smørt i ca en uke...
Sex har vi hatt rimelig kjapt etterpå,men er greit med kondom da![;)]

jeg hadde villa venta med samleie til eg var symptomfri. Hvis en ikke bruker kondom da. Med sopp så smitter man hverandre, og blir aldri bra. Ping-pong-effekten!

Back
Topp