Dere som har brukt antibiotika på resept fra Serum IVF rett før forsøk...

Takk for svar <3 Da tror jeg nesten vi bare får teste ut forskjellige apotek. Heldigvis har vi mange i nærområdet!

Mannen min har fått antibiotika kur på 40 dager og fått ut resept på den. Jeg venter på tilbakemelding i fra klinikken på min behandling. Vi skal ha vårt siste offentlig forsøk i slutten av mai som er et fryseforsøk så hvis jeg skal rekke kur på 20-25 så må jeg nesten starte snart :/ Håper at vi får ut medisinene på apoteket og ikke må vente på resept i post. Kan jo eventuelt også prøve å finne en lege som vil skrive dem ut, men det blir kanskje vanskelig.
Godt tips med melkesyretabletter. Mannen min sliter med reflux i fra før så kan bli en heftig kur å gjennomføre.

Håper virkelig at det er dette som er løsningen for oss nå etter 5 forsøk med to spontanaborter. Hadde dere god erfaring med AB-kuren?
 
Takk for svar <3 Da tror jeg nesten vi bare får teste ut forskjellige apotek. Heldigvis har vi mange i nærområdet!

Mannen min har fått antibiotika kur på 40 dager og fått ut resept på den. Jeg venter på tilbakemelding i fra klinikken på min behandling. Vi skal ha vårt siste offentlig forsøk i slutten av mai som er et fryseforsøk så hvis jeg skal rekke kur på 20-25 så må jeg nesten starte snart :/ Håper at vi får ut medisinene på apoteket og ikke må vente på resept i post. Kan jo eventuelt også prøve å finne en lege som vil skrive dem ut, men det blir kanskje vanskelig.
Godt tips med melkesyretabletter. Mannen min sliter med reflux i fra før så kan bli en heftig kur å gjennomføre.

Håper virkelig at det er dette som er løsningen for oss nå etter 5 forsøk med to spontanaborter. Hadde dere god erfaring med AB-kuren?
Krysser fingrene for at du får ut resepten med en gang! :happy: Og som du sier: hør med en lege om ikke. Mannens fastlege skrev ut vår uten problem. Men da kom den de hadde sendt i posten, så jeg benyttet den.

Vi ville som dere ta prøven før vårt siste forsøk i det offentlige.
Jeg har stor tro på AB-kur: ble gravid på første forsøket! Men mistet deretter i MA.
Men ble gravid igjen på neste syklus, er 18+4 i dag. :Heartred

Før dette fryseforsøket har jeg også fått Levaxin justert (stoffskifte) og fått Prednisilon og Albyl-E.
Så jeg har stor tro på at AB-kuren rensket opp det som hindret egg i å feste seg, og til å holde seg i livmoren. :Heartred
 
Det var kjekt å høre at det kan ende godt :) krysser fingrene for at AB-kuren funker. Gratulerer så mye med graviditet og masse lykke til videre <3
 
Det var kjekt å høre at det kan ende godt :) krysser fingrene for at AB-kuren funker. Gratulerer så mye med graviditet og masse lykke til videre <3
Tusen takk og lykke til selv!
Bruk forumet - her er masse heiarop og snille damer som tar godt vare på en i vanskelige tider ❤️
 
Hei, prøver å dytte i denne tråden igjen for å få litt hjelp til hvordan jeg skal gå frem med antibiotikakur. Jeg har akkurat fått resept på antibiotika i fra SerumIVF. Hvordan hentet dere ut denne resepten? Har fått den i pdf format i fra klinikken. Er det bare til å ta den med på apoteket eller må jeg få en lege til å skrive ut resepten her i Norge?
Håper på svar <3

Første apoteket jeg gikk til, ville ikke gi ut medisin, men det andre apoteket gav meg den. :)

Lykke til!
 
Hei! Er det noen som kan si meg hvilke to antibiotika det er man bruker fra serum?

Tre IVF, fire innsett med totalt seks embryo, en graviditet som endte i tidlig abort.
 
Hei! Er det noen som kan si meg hvilke to antibiotika det er man bruker fra serum?

Tre IVF, fire innsett med totalt seks embryo, en graviditet som endte i tidlig abort.
Det kommer an på hva som eventuelt er feil og vil være forskjellig fra person til person.
 
Hei! Er det noen som kan si meg hvilke to antibiotika det er man bruker fra serum?

Tre IVF, fire innsett med totalt seks embryo, en graviditet som endte i tidlig abort.
Som Litjmora sier, det kommer ann på funnene som blir gjort.

Lykke til! Anbefaler absolutt en test hos Serum ❤️
 
Hva er Serum IVF? Vi skal forhåpentligvis i gang med nytt forsøk ut på nyåret. Har hørt en del om antibiotikakur i før forsøk, men hvordan fungerer det egentlig? Hvor går man for å prøve dette, og må man undersøkes først? I så fall, hvor? Også, må begge gå på kur? Sorry for så mange spm. :oops: Dette høres bare veldig interessant ut! Samboer gikk tilfeldigvis på en antibiotikakur før IVF forsøk nr. 2. Og da festet egget seg. Baby er nå 1,5år. Både ferskforsøket og de tre fryseforsøkene i forkant var mislykket. Vi har troen på at det muligens var kuren som gjorde susen. Har lyst å teste ut hypotesen ved neste søskenforsøk.:happy:
 
Hva er Serum IVF? Vi skal forhåpentligvis i gang med nytt forsøk ut på nyåret. Har hørt en del om antibiotikakur i før forsøk, men hvordan fungerer det egentlig? Hvor går man for å prøve dette, og må man undersøkes først? I så fall, hvor? Også, må begge gå på kur? Sorry for så mange spm. :oops: Dette høres bare veldig interessant ut! Samboer gikk tilfeldigvis på en antibiotikakur før IVF forsøk nr. 2. Og da festet egget seg. Baby er nå 1,5år. Både ferskforsøket og de tre fryseforsøkene i forkant var mislykket. Vi har troen på at det muligens var kuren som gjorde susen. Har lyst å teste ut hypotesen ved neste søskenforsøk.:happy:
https://www.ivfserum.com/infection-screening/
Du sender mensblodet ditt til Hellas
 
Hva er Serum IVF? Vi skal forhåpentligvis i gang med nytt forsøk ut på nyåret. Har hørt en del om antibiotikakur i før forsøk, men hvordan fungerer det egentlig? Hvor går man for å prøve dette, og må man undersøkes først? I så fall, hvor? Også, må begge gå på kur? Sorry for så mange spm. :oops: Dette høres bare veldig interessant ut! Samboer gikk tilfeldigvis på en antibiotikakur før IVF forsøk nr. 2. Og da festet egget seg. Baby er nå 1,5år. Både ferskforsøket og de tre fryseforsøkene i forkant var mislykket. Vi har troen på at det muligens var kuren som gjorde susen. Har lyst å teste ut hypotesen ved neste søskenforsøk.:happy:
Les hele denne tråden, eller søk på Serum her på Babyverden. Mange glad-historier!
Selv har vi hatt 3 MA’er, og utallige fryseforsøk som ikke har festet seg. Men sitter nå høygravid på forsøk etter AB-behandling fra Serum. :angelic:
 
Back
Topp