Dere som har blitt tøyet ?

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Hadde det noe effekt å bli tøyet/ strippet ? Eller måtte du likevel bli satt igang ... På overtid her nå, å er så lei meg / frustrert :(

Jeg ble tøyd 41+3, en uke over termin, fikk også modningsakupuntur:) hun sa at jeg var god og moden og 2-3cm åpen.. Hadde ikke hatt noen kynnere eller rier!! Riene startet samme natten og jeg fødte 41+4:D så her hadde det effekt:) trodde faktisk ikke at det skulle funke!

Så heldig du var som hadde så bra effekt ;) var god og moden jeg også, 2 - 3 cm åpning, ble tøyet idag, men ikke skjedd noe enda :(

Null effekt hos meg. Måtte bli satt igang

Ble tøyd i går, men merker ikke så mye endringer. 3 dager på overtid i dag

Ble strippet en dag før termin uten effekt. Ble strippet igjen 9 dager over termin og fødte da 12 timer etterpå, rier siste 1,5 timen. Dette var andre barnet.

Ingen effekt på meg. Vannet mitt gikk plutselig 9 dager på overtid, da hadde jeg absolutt null tegn til fødsel i dagene før.

Null effekt her også - hadde også flere runder med modningsakupunktur :p endte med å bli satt i gang 8 dager over termin.

Samme her, bare 9 dager over. Tok 3 døgn med igangsetting før fødselen startet. Ville ikke ut denne gutten :p

Jeg fikk mye mer kynnere og gikk i fødsel 3 dager etterpå med første, nå ble jeg tøyd 39+1 uten noe effekt, skal bli tøyd igjen 40+1 og håper det skjer noe da!

Back
Topp