Dere som har blitt strippet

*Frk.Rødhette*

Elsker forumet
Fikk strippinga fødselen i gang hos dere?

Strippa under ekstra ultralyd onsdagen i 14 tiden, fødte tidlig neste morgen.

Med lillebror ble jeg lagt inn inn på sykehuset til termin for igangsetting. Pga tidligere ks kunne de ikke bruke sånne stikkpiller som virker fort, men de strippet meg og smurte meg inn med en gele.
Dette satte ikke igang noen fødsel, men etter 3 dager kunne de ta vannet. Det satte heller ikke igang noen fødsel, men da satte de meg på drypp. Og da kom lillebror. [:)]

så nei. kun stripping hadde aldri holdt til meg. (og he..... vondt var det også. MYE vondere enn fødselen)

funket heldigvis ikke på meg... Jeg hadde tverrleiebaby [&:]

Niks, ingen av gangene..

ORIGINAL: Mikke

Med lillebror ble jeg lagt inn inn på sykehuset til termin for igangsetting. Pga tidligere ks kunne de ikke bruke sånne stikkpiller som virker fort, men de strippet meg og smurte meg inn med en gele.
Dette satte ikke igang noen fødsel, men etter 3 dager kunne de ta vannet. Det satte heller ikke igang noen fødsel, men da satte de meg på drypp. Og da kom lillebror. [:)]

så nei. kun stripping hadde aldri holdt til meg. (og he..... vondt var det også. MYE vondere enn fødselen)

Synes ikke det var noe vondt jeg, kjente bare en hånd inni der så var det over!!

Fødselen av minstejenta kunne jeg tatt igjen når som helst, men prøv heller en full føden av jordmørdre og leger som prøver å sy dyp rift UTEN bedøvelse og jeg hyler av smerte. Verste jeg har opplevd, glad jeg IKKE skal ha flere barn!

Fikk modningsakupunktur fra uke 38 en gang pr uke.
I slutten av uke 41 hadde jeg ca 2 cm åpning og ble strippet av jordmor jeg gikk til + modningsakupunktur.
42+3 ble jeg igangsatt og hadde godt 3 cm åpning og ikke en kynner.......

Ja FY FAEN

Jeg var 10 dager på overtid og var på sykehuset for en ul av fostervann osv. Så ville hun røske litt oppi høna mi...[:-]
Murringene starta FØR jeg hadde satt beina mine ned på gulvet igjen. Det gjorde vondt og de varte i ca 10 timer før riene begynte og minin kom i en fei.

Han hadde nok ikke kommet den dagen om jeg ikke ble strippa.
Men jeg har likevell troa på at kroppen klarer det meste selv.
Man kan heller begynne med stripping når en er på overtid. Kroppen fikser jo det meste uansett[:)]

dytter denne opp igjen [:)]

ble strippet mange  ganger uten noen reaksjon

s å etter to dager med igangsetting på sykehus, ble jeg strippa, og det startet før hu rakk bort i gangen, 5,5 time etterpå var han ute

nei funka ikke her jeg blri strippa vær uke fra uke 38 altså
38-39-40-41 og 42 men ingen ting skjedde fødselen satte igang selv morgenen jeg skulle på overtidskontroll for og bli satt igang i uke 42 akkurat 14 dager over.

Første gang jeg ble strippet med minste jenta var det jordmor som gjorde det. Kjente ingenting når hun gjorde det, og ingenting skjedde.

Var på overtidskontroll 11 dager etter ul termin, da strippet overlegen meg. Han gjorde det skikkelig, for fytti hellan det var vondt. Ble strippet i 14.00 tiden og jenta ble født 19.44 samme kveld.

Ble strippet med nr. 2 og her var hun ute 8 timer senere[:D]

Strippet, så kom det i gang nesten med en gang. Født 4 timer etterpå

Back
Topp