Dere som har blitt strippet

Frk.Desember

Gift med forumet
Julibarna2014
Merket dere noe i etterkant? hadde d noen effekt?

Jeg har ikke gjort det selv, men har venninner som har gjort det...og der er det veldig induviduelt hvordan den enkelte opplevde det og om det hadde noen funksjon...

jeg blødde litt og det var vondt bare.

Jeg ble strippet to dager før fødselen ble igangsatt, altså på overtidskontrollen. JEg fikk rier natta til den dagen jeg ble igangsatt, men hvem vet om det var strippinga, eller kroppen min som hadde bestemt seg?

ikke før etter 2 dager på sykehus, og noen modningspiller

jordmor strippa meg kl 12, og 5 min etterpå var fødselen i gang

ble strippet 3 ganger før jeg kom på sykehuset også, med null effekt

Med Tuva strippet en lege meg HARDT, reiste hjem, brukte dobbel så lang tid med å gå tur med hunden pga vondte. Kom hjem og MYE slim kom.. Klokka 3 den natten startet fødselen..

Med Sofia ble jeg strippet av Jm og det kom mye slim og blod, men ikke noe mer.
Og så strippet hu meg igjen, og merket ikke så mye, bare litt murring i ryggen senere.. På natta kom det MYE slim litt før 5 og klokka 5 kom riene fort, hardt og brutalt på meg g 4 timer etterpå var hu ute.. Hehe

Så stripping funker på meg ja ;p

Ble strippa 2 ganger, men med ingen virkning..
Gjorde bare syyyyykt vondt..

sjekket åpning å sånt, å vips, to sek etter var kynnerane i gang, snuppa ble født den kvellen!

Blei strippa på formiddagen og den kvelden ble S født [:)]. Jeg var veldig moden.

Fikk sammentrekninger etter bare noen timer, men de ga seg igjen. Dagen etter startet det på nytt og da kom fødselen i gang.

Jeg ble strippa 3 ganger..

1 gangen : Fikk maserier og slimproppen gikk.

2 gangen : Hadde da 2 cm åpning, begynte og blø, fikk smårier.

3.gangen : Hadde da 3 cm, fikk kraftige rier uten effekt.. Etter den siste strippinga hadde jeg rier av og på i 24 timer, og åpna meg kun 1 cm..

Ble strippet 1 uke over termin. Hadde da 2 cm åpning. Vannet gikk ca 5 timer senere, og etter 25 timer med vonde rier var han ute[8D] Så det funka vel på meg!

Ble strippa nå på fredag. Hadde menssmerter hele natten, men ingenting dagen etter.
Fikk småvondt igjen på natten som kom, også dagen etter.
Neste natt kjente jeg ingenting, men nå sitter jeg med litt vondere "vondter"[8D]

Var ikke veldig moden tror jeg, så jeg vet ikke helt hva disse magesmertene jeg har nå, er[:)]

Satser på at jeg er en av de d funker på[:D][8D]

Er det ikke grisevondt å bli strippet da??
Og hvordan gjør de det liksom? River og røsker i høna??

Jeg ble strippet en uke på overtid da jeg var på kontroll ift til rørelse i magen osv, fødte samme dag! [:D] Hadde litt smårier da jeg kom dit, men ikke noe plagsomt - og da jeg dro klarte jeg nesten ikke å gå pga sterke(re) rier [:D][:D][:D]

Riene startet akkurat 12 timer etterpå, og lillemann var ute ni timer etter det[:)]

null effekt på meg

Back
Topp