Dere som har blit overstimulert!

Eliona

Flørter med forumet
Hvordan symptomer hadde dere?
Var det kraftige magesmerter eller vondt/ømt?
Jeg hadde uttak i går og har fortsatt vondt. Sist gikk det over etter noen timer.
Puppene er grusomme og magen er oppblåst. Fikk ut 18 egg og enda var det flere de ikke tok ut.
Er litt redd for at jeg ikke får innsetting i morgen...:-(

Samme beskrivninger som deg!!!

Håper du fikk beskjed om å drikke MAAAAAAAAAAAAAAAAAASSE vann!!!!!!!!!!!!!! min.3 liter vann om dagen, så mye du klarer!!!!

Lykke til, krysser fingre for innsetting på deg!![:)]

Jeg tok ut 17 egg den 9ende og satt inn 11november.fikk dose på 225 istedenfor 125 fordi legen skrev ut feil(vårt første ivf)ble overstimmulert og måtte slutte med sprøytene. Heldigvis sank sank ø verdiene etter 4dager så fikk fortsette. Er nå veldig veldig oppblåst. Har lagt på meg 3kg og 10cm rundt livet. Ser ut som jeg er 4 mnd på vei. He he. Når de satt inn egget sjekket de meg ikke en gang. Bare satt det inn. Åssen gikk det m deg?

Hei:-)
Jeg var inne i går og er litt overstimulert ja. Men ikke så ille. Var litt frem om og med om
jeg skulle få satt inn, men fikk til slutt lov:-)
Skulle bare ringe dersom jeg ble værre.
Den ene buksen min kan jeg ikke bruke nå. Den er alt for stram. Så nå går det mest i joggis
og soffa...synes litt synd på meg selv..hehe. Og enda er det ikke så fryktelig ille.

Hvor lenge vare dette da?
Nå ser jeg jo faktisk gravid ut... Legen sa det kunne vare en stund, men hva er en stund?
Tror det klikker litt for meg om dette forsøket ikke blir positivt..hehe.

Back
Topp