Dere som har blødd..

Huffda snuppa!
håper noen kan svare deg på det... [:o][&:]

Jeg hadde blødninger torsdag og fredag, å da var de friskt til å begynne med å siste som kom var brunt,har ikke fått sjekket det opp enda så hva som er grunnen vet jeg ikke enda....
Skal på UL på mandag:)
Håper du slutter å blø å at spiren klorer seg fast....masse lykke til:)

ORIGINAL: mam 2

Jeg hadde blødninger torsdag og fredag, å da var de friskt til å begynne med å siste som kom var brunt,har ikke fått sjekket det opp enda så hva som er grunnen vet jeg ikke enda....
Skal på UL på mandag:)
Håper du slutter å blø å at spiren klorer seg fast....masse lykke til:)

Okei.. Men tror du ikke man føler det litt på seg om det har skjedd noe galt?
Håper det, men må få sjekket det sel også..
Lykke til, til deg -håper alt står bra til med spiren din [:)]

Jeg hadde litt brunlig (utflod) selv jeg. Og blei blei litt nervøs. Men har hørt fra flere hold at det ikke er farlig. Det er bare gammel blod som skal ut eller noe. Men derimot om det er friskt blod ville jeg sjekket med lege :)

De gangene jeg har mistet har symtomene forsvunnet med en gang omtrent!

Også har det gjort vondt!

Er det mye? har du smerter?

Denne gangen hadde jeg spotting med vondt i magen, ble jo livredd, men det gikk helt bra!
De gangene jeg harmistet har jeg også hatt helt klart blod, men mye..
Men dette går helt sikkert bra snuppa!!
Stor klem til deg!

Cameleon :  Jeg har igrunn ingen symptomer bortsett fra veldig god matlyst, har ikke noe spesielle smerter heller, eneste det stikker på høyre siden av magen om jeg reiser meg, setter meg og beveger meg kjapt. Det har det ikke gjort tidligere da, men vil ikke tro det har noe med det å gjøre.Huff, stkars - inderlig godt det har gått bra hittil - håper den klorer seg fast i mange måneder til [:D] Takk for klemmen [:)]

Swinx : Huffda [&o] Ikke så greit det - krysser fingrene for deg!
Jeg ser det ann for å se om det kommer noe mer, det var kun i natt - så noe redd når jeg våknet og fant det ut!

Har blødd litt jeg også (lørdag morgen). Bare litt, friskt, rødt blod, så bittelitt brunt utflodaktig like etterpå. Vart selvsagt urolig først, men leser mange steder at dette er helt normalt. Likevel står det at man bør ta kontakt med lege uansett dersom man blør, så jeg tar nok kontakt med lege mandag bare for å høre.
   Jeg har ellers symptomer som før (ømme bryst og "stikninger" i venstresida "nedi der" når jeg reiser meg fort opp), så jeg regner med at alt er som det skal være likevel. Leste et sted at 20-25 prosent av alle som fullfører svangerskapet med friske barn, faktisk har blødninger underveis. Så vi får tro alt går bra med oss :)

Det er nok ganske normalt ja. Jeg får litt brunlig utflod etter sex. Skal på ul i uke 7 fordi jeg er bekymret, men føler meg gravid og fin egentlig, så håper det bare er at kroppen min ikke helt skjønner hva det er som foregår!! [:)]

Back
Topp