Dere som har blødd

Baby_mamma23

Forelsket i forumet
Våknet opp på morgenen idag og hadde litt blod i trusa. Ikke kommet noe mer eller noe spesielt vondt. Men blir jo selvfølgelig veldig bekymret når jeg ser blod, tenker jo automatisk at det er begynnelsen på en abort.
Hvordan gikk det med dere, noen beroligende ord?

For 4 uker siden våknet jeg i en bloddam i sengen. Er vant til å ha kraftige menstruasjoner, men dette var minst tre ganger så mye. Blødde ut 6 sånne libero NR 7 Bleier. Hadde ingen smerter. Fikk komme til fastlegen som mente 90% at dette hadde gått galt, men han sendte meg til sykehuset for sjekk for sikkerhets skyld. Har historikk med både ma, sa, og exu så han ville våre sikker. Da de sjekket med ultralyd fant de bankende hjerte. Kunne ikke forklare meg hva blødninger var. Blødde i 10 timers tid og ikke vært noe etter det. Kontrollene etterpå viser en liten livlig krabat. Så hos meg ser alt til å gå bra ut enda. Blir det mer blod, eller du får smerter villejeg kontaktet lege.

Det er vel normalt å blø litt..
Jeg har blødd både friskt og gammelt.. 
Har vært til legen på sjekk, han fant ikke noe galt.. Såg oppi og han sa det kun var litt farget slim oppi der (sorry for ekle detaljer)  
Skal til UL på mandagen for å sjekke om det er liv i magen min. noe jeg tror det er da.. :)   

Men om du blør og har vondt i tillegg hadde jeg nok ringt legen.. 

Kontakt heller lege en gang for mye enn en for liten.

Jeg har hatt brunt/gammelt blod i ei uke nå. Alt er bra, og det ser ut til å avta nå.

mayaen80 skrev:
For 4 uker siden våknet jeg i en bloddam i sengen. Er vant til å ha kraftige menstruasjoner, men dette var minst tre ganger så mye. Blødde ut 6 sånne libero NR 7 Bleier. Hadde ingen smerter. Fikk komme til fastlegen som mente 90% at dette hadde gått galt, men han sendte meg til sykehuset for sjekk for sikkerhets skyld. Har historikk med både ma, sa, og exu så han ville våre sikker. Da de sjekket med ultralyd fant de bankende hjerte. Kunne ikke forklare meg hva blødninger var. Blødde i 10 timers tid og ikke vært noe etter det. Kontrollene etterpå viser en liten livlig krabat. Så hos meg ser alt til å gå bra ut enda. Blir det mer blod, eller du får smerter villejeg kontaktet lege.

OJ!!! Det var mye blod :O    Men bra alt er bra 

Jeg blødde av og på hele forrige svangerskap uten at det var noe galt.
Det er visst egentlig ganske normalt. Fikk beskjed om å ikke bekymre meg så lenge jeg ikke hadde vondt i magen.

Jeg har blødd i to uker nå, kommer blod i trusen når jeg anstrenger meg... hcg prøvene stiger, skal på ul på tirsdag for å sjekke om alt er bra. Krysser fingrene for oss begge jeg

Back
Topp