Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bina
Har det kommet mye når det har kommet hos dere, eller er det bare når dere tørker dere at det kommer på papiret?
Her er det veldig lyst, nesten rosa som kommer nå. Og ikke mye. har bind i tilfelle det skulle fosse ut
ORIGINAL: Hemmelig med spireUff. *trøsteklem*
Jeg ar hos legen i går jeg[:(][:(][:(] og da skulle jeg bare se ann blødningene. men jeg blør fortsatt bare på papiret når jeg tørker meg. men det er bare bitte bitte små klumper og smertene sitter i ryggen og magen[:(][:(][:(]
jeg får ikke hcg blod prøve føre mandag 22 mars. da har jeg lege time[:(][:(][:(] Siden testen min var så pos hos legen i morra, var det ikke mere de kunne gjøre for meg. jeg må bare holde meg i ro, ta paracet vis smerten blir for stor[:(][:(]
så enn så lenge må jeg nesten si hade og bare tenke på meg selv og blødningene mine[:'(][:@]
Må kjøpe meg flere tester i dag oxo. Fikk beskjed om å teste frem til legebesøket om 12 dager. [:(][:(][:(] Synker det, er babyen ute[X(][8|][:'(][:@][:(][:(]
ORIGINAL: Bina
ORIGINAL: saalJeg går til privat og det koster fort 1000 - 1200 for gyn og ul ;) Så det koster penger
det koster ikke penger for å sjekke det. har ikke betalt en kr. for verken lege eller gyn. jeg[;)]