Dere som har blødd /spotta

Bina

Pine Bina
VIP
Har det kommet mye når det har kommet hos dere, eller er det bare når dere tørker dere at det kommer på papiret?

Her er det veldig lyst, nesten rosa som kommer nå. Og ikke mye. har bind i tilfelle det skulle fosse ut

ORIGINAL: Bina

Har det kommet mye når det har kommet hos dere, eller er det bare når dere tørker dere at det kommer på papiret?

Her er det veldig lyst, nesten rosa som kommer nå. Og ikke mye. har bind i tilfelle det skulle fosse ut

Veeeldig lyse rosa her, ikke mye, og har stoppet opp helt nå[:)]

Kun når jeg tørka meg[:)]

Satser på at det gir seg her og. for kun på papiret her og

Jeg har noen dager hatt litt brun/rosa utflod. ikke mye, men sånn at det kommer på papiret. Legen sa det var helt normalt, kan egentlig ikke gjøre så mye annet enn å stole på det. Har aldri vært gravid så får satse på at det er normalen for meg. Jeg regner med at jeg merker om det er en SA når jeg er 6 uker på vei?eller?

har hatt noen dager med brun/rosa utflod.. men har gitt seg helt nå..

jeg var hos legen i går og fikk pos test hos legen. dro dit pga jeg hadde litt blod på papiret. lyserosa og ikke mye. Blødningene ga seg nesten utover kvelden. men i dag er det mer og noen små klumper.

Så jeg vet ikke hva jeg skal tru. men testen var super pos i dag tidlig. like sterk som kontroll streken:S

Så dere som har hatt sa før-

når slutta dere å produsere hcg?

gynekologen sa til meg at hcg verdier vil være høye og gi positive tester i flere uker etter en SA.. 

Har dere hatt smerter mens det har holdt på? Her kommer og går smertene. Så tror det er på vei ut her[:(]

jeg hatt en del blødninger siden lørdag. hatt smerter i underlivet.. menssmerter men sterkere. men de smertene roet seg igår morges. men fortsatt blødninger. som kommer ganske mye på en gang, så er det bare litt spotting resten av dagen. å blør bare når jeg går på do. tok graviditetstest senes igår kveld. det var ganske positiv fortsatt. var hos gyn. idag for sjekk. så hos meg er det en abort som foregår sa han[:o] etter jeg var hos gyn. kom smertene tilbake[:'(] så nå er det bare å vente på at alt skal komme ut.. forhåpentligvis av seg selv...

Samme her. Blodet er mørkere og klomper. skikkelig smerter som stråler ned i beina og i ryggen.

Uff da kan jeg bare gi opp[:(][:(][:(] Da er nok babyen min oxo på vei ut[:(][:(][:(] NEIIIII dette er 5 ungen vi mister.

Hade bra jenter

ORIGINAL: saal

ikke ta sorgene på forskudd. du burde dra å få sjekka først..
Jeg gidder ikke kaste bort penger på å få et svar jeg vet fra før av for å si det sånn. Jeg kjenner at det er noe på vei ut her. HAr hatt SA før så jeg kjenner det så godt igjen

Jeg ar hos legen i går jeg[:(][:(][:(] og da skulle jeg bare se ann blødningene. men jeg blør fortsatt bare på papiret når jeg tørker meg. men det er bare bitte bitte små klumper og smertene sitter i ryggen og magen[:(][:(][:(]

jeg får ikke hcg blod prøve føre mandag 22 mars. da har jeg lege time[:(][:(][:(] Siden testen min var så pos hos legen i morra, var det ikke mere de kunne gjøre for meg. jeg må bare holde meg i ro, ta paracet vis smerten blir for stor[:(][:(]

så enn så lenge må jeg nesten si hade og bare tenke på meg selv og blødningene mine[:'(][:@]

Må kjøpe meg flere tester i dag oxo. Fikk beskjed om å teste frem til legebesøket om 12 dager. [:(][:(][:(] Synker det, er babyen ute[X(][8|][:'(][:@][:(][:(]

det koster ikke penger for å sjekke det. har ikke betalt en kr. for verken lege eller gyn. jeg[;)]

ORIGINAL: Hemmelig med spire

Jeg ar hos legen i går jeg[:(][:(][:(] og da skulle jeg bare se ann blødningene. men jeg blør fortsatt bare på papiret når jeg tørker meg. men det er bare bitte bitte små klumper og smertene sitter i ryggen og magen[:(][:(][:(]

jeg får ikke hcg blod prøve føre mandag 22 mars. da har jeg lege time[:(][:(][:(] Siden testen min var så pos hos legen i morra, var det ikke mere de kunne gjøre for meg. jeg må bare holde meg i ro, ta paracet vis smerten blir for stor[:(][:(]

så enn så lenge må jeg nesten si hade og bare tenke på meg selv og blødningene mine[:'(][:@]

Må kjøpe meg flere tester i dag oxo. Fikk beskjed om å teste frem til legebesøket om 12 dager. [:(][:(][:(] Synker det, er babyen ute[X(][8|][:'(][:@][:(][:(]
Uff. *trøsteklem*

det koster ikke penger for å sjekke det. har ikke betalt en kr. for verken lege eller gyn. jeg[;)]
Jeg går til privat og det koster fort 1000 - 1200 for gyn og ul ;) Så det koster penger

ORIGINAL: Bina

Jeg går til privat og det koster fort 1000 - 1200 for gyn og ul ;) Så det koster penger

Da jeg hadde SA, så fikk jeg hastetime til GU og UL på sykehuset.. Det var ingen problemer..

Med den legen jeg har så blir det vanskelig å få noen haste time. :( Dessuten så har det begynt å komme en del svart blod. Og bare to dager siden jeg skulle hatt mensen..

Back
Topp