Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han var i bhg hver daggreit å holde på hverdagen for han så det ikke blir masse forandring på en gang. Da fikk vi litt tid til å bli mer kjent med og vant med den nye tilværelsen og
![]()
Nei, orker ikke nyfødt OG toåring i to uker. Hadde dauadessuten var manne bare 1 uke hjemme fordi arb.giveren nektet å betale for permisjonen så han måtte ta permisjon uten lønn
![]()
Men godt poeng lenger opp, at rutinene er det greit å holde på. Og jeg tror de trenger fri fra babyen![]()
Toåringen kan være mer krevende enn ettåringenPrøv å være singel, å ha en et åring og en nyfødt ;-) et åringen går ikke i barnehagen i det hele å store hellerHadde jo vært kjempe enkelt med en to åring og en bedre halvdel som kan hjelpe til tenker jeg
Her elsker storebror lillebrorn sin ^^ koser masse masse hver dag ^^ Ikke er han sjalu eller noen ting! Er vel ganske rart egentlig siden han er så liten![]()
Nei, det er ikke enkelt. Prøv å ha barn som ikke sover om natta i 2,5 år duPrøv å være singel, å ha en et åring og en nyfødt ;-) et åringen går ikke i barnehagen i det hele å store hellerHadde jo vært kjempe enkelt med en to åring og en bedre halvdel som kan hjelpe til tenker jeg
Her elsker storebror lillebrorn sin ^^ koser masse masse hver dag ^^ Ikke er han sjalu eller noen ting! Er vel ganske rart egentlig siden han er så liten![]()
Det skal være sikkert, trass er fine sakerToåringen kan være mer krevende enn ettåringenviljen og staheten blir sterkere, og ting går ikke like lett
Men all honnør til deg som er alene![]()
Nei, det er ikke enkelt. Prøv å ha barn som ikke sover om natta i 2,5 år dueller nyfødt og lungeemboli..
De er ofte ikke sjalu når de er så småheldigvis. Vet om ganske mange med to tette der de ikke har opplevd sjalusi. Det er jo fint.
Ja definitivt koselig og moro, men gud så krevende i blantDet skal være sikkert, trass er fine sakerhehe.. koselig tid og da, på sin måte. Men slitsomt ja
![]()