Dere som har bhg barn

Milliun

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Har de vært/skal de være hjemme fra bhg de første ukene etter at babyen er født? Fått inntrykk av mange holder sine hjemme de 2 ukene far er hjemme.

Min hadde litt fri og litt i bhgen. Korte dager da han var der 9:30/10-13/14. De hadde planer som er kjekt for han å få med seg, han er i førskolen så de har egne turer (bowling og overnatting i bhg hadde de nå mens far var hjemme) Ofte kjekkere å leke litt i bhgen enn å være hjemme med to trøtte tryner :p

Mannen her er ikke hjemme i 14 dager siden han styrer arb dagene sine selv.
Begge ungene er i bhg og det er jeg helt sikker på er bedre enn å være hjemme med meg ;)

Han var i bhg hver dag:) greit å holde på hverdagen for han så det ikke blir masse forandring på en gang. Da fikk vi litt tid til å bli mer kjent med og vant med den nye tilværelsen og:)

De har vært i bhg og skole/SFO som vanlig. Men den siste uka har mellomste vært hjemme med sykdom - sååå slitsomt for oss alle!

Det er mer gøy med lek og moro med venner i Bhg/SFO enn å være hjemme med en som henger i puppen til mammaen!

Godt å høre. Jeg også tror det er godt for min å gå litt i bhg. Og selv om pappa er hjemme blir det litt lettere for han å få bli kjent med babyen når vi har litt ro her hjemme:)

Nei, orker ikke nyfødt OG toåring i to uker. Hadde daua :p dessuten var manne bare 1 uke hjemme fordi arb.giveren nektet å betale for permisjonen så han måtte ta permisjon uten lønn :(

Men godt poeng lenger opp, at rutinene er det greit å holde på. Og jeg tror de trenger fri fra babyen :)

Storebror på 5,5 år var hjemme i 3 uker, gikk omgangssjuka i bhg og han ville være hjemme å bli kjent. Nå har han korte dager i bhg.

Nei, orker ikke nyfødt OG toåring i to uker. Hadde daua :p dessuten var manne bare 1 uke hjemme fordi arb.giveren nektet å betale for permisjonen så han måtte ta permisjon uten lønn :(

Men godt poeng lenger opp, at rutinene er det greit å holde på. Og jeg tror de trenger fri fra babyen :)

Prøv å være singel, å ha en et åring og en nyfødt ;-) et åringen går ikke i barnehagen i det hele å store heller :-P Hadde jo vært kjempe enkelt med en to åring og en bedre halvdel som kan hjelpe til tenker jeg :-P

Her elsker storebror lillebrorn sin ^^ koser masse masse hver dag ^^ Ikke er han sjalu eller noen ting! Er vel ganske rart egentlig siden han er så liten :-P

Prøv å være singel, å ha en et åring og en nyfødt ;-) et åringen går ikke i barnehagen i det hele å store heller :-P Hadde jo vært kjempe enkelt med en to åring og en bedre halvdel som kan hjelpe til tenker jeg :-P

Her elsker storebror lillebrorn sin ^^ koser masse masse hver dag ^^ Ikke er han sjalu eller noen ting! Er vel ganske rart egentlig siden han er så liten :-P
Toåringen kan være mer krevende enn ettåringen:P viljen og staheten blir sterkere, og ting går ikke like lett:P
Men all honnør til deg som er alene:)

Prøv å være singel, å ha en et åring og en nyfødt ;-) et åringen går ikke i barnehagen i det hele å store heller :p Hadde jo vært kjempe enkelt med en to åring og en bedre halvdel som kan hjelpe til tenker jeg :p

Her elsker storebror lillebrorn sin ^^ koser masse masse hver dag ^^ Ikke er han sjalu eller noen ting! Er vel ganske rart egentlig siden han er så liten :p
Nei, det er ikke enkelt. Prøv å ha barn som ikke sover om natta i 2,5 år du ;) eller nyfødt og lungeemboli..

De er ofte ikke sjalu når de er så små :) heldigvis. Vet om ganske mange med to tette der de ikke har opplevd sjalusi. Det er jo fint.

Toåringen kan være mer krevende enn ettåringen:p viljen og staheten blir sterkere, og ting går ikke like lett:p
Men all honnør til deg som er alene:)
Det skal være sikkert, trass er fine saker :p hehe.. koselig tid og da, på sin måte. Men slitsomt ja :)

Nei, det er ikke enkelt. Prøv å ha barn som ikke sover om natta i 2,5 år du ;) eller nyfødt og lungeemboli..

De er ofte ikke sjalu når de er så små :) heldigvis. Vet om ganske mange med to tette der de ikke har opplevd sjalusi. Det er jo fint.

Ah men da er det forståelig, tenkte på en "normal" 2 åring (ser for meg broren min sin) og nyfødt. Er så heldi at 1 åringen har sovet gjennom hele natta siden han var 3 mnd :-) Men dere har kanskje avlastning ellers? Det har aldri jeg! Så jeg er alene med stor A -,- Syns det er helt utrolig at jeg fortsatt er oppegående etter disse fire ukene med en nyfødt (oppe hver tredje til hver time). Ble skikkelig utmattet etter bare to uker med storebror, og da var jeg sammen med faren og hadde han alene!! :-O

Åh tenkte det var normalt at de var veldig sjalu tidlig, det var broren min sin ihvertfall :-P men så kommer det jo an på barna og da!

Det skal være sikkert, trass er fine saker :p hehe.. koselig tid og da, på sin måte. Men slitsomt ja :)
Ja definitivt koselig og moro, men gud så krevende i blant:D hehe. Vil ikke, nei pappa gjøre det, nei jeg ville ha stor (om brødskiva er delt), jeg må bare...først, sparking og skriking:P og kjøttkaker i øra til de graaaaader. Men SÅ mye som jeg ler av ting han gjør og sier, og utrolig gøy å følge utviklingen:)

Back
Topp