Dere som har beibier med..

Min snupp var født med masse nydelig hår [:D] Og jeg hadde ingen halsbrann [;)]

Ingen halsbrann, men en god del hår[8D]

Jeg har to barn som begge var født med mye hår. Og jeg plagdes veldig mye med halsbrann i svangerskapene!! Om det har noen sammenheng eller om det er tilfeldigheter vet jeg jo ikke[:)]

De 2 eldste er født med masse hår, og jeg hadde endel halsbrann i de svangerskapene.
Om det stemmer bør han i magen ha ekstremt masse hår, for har hat myet halsbrann stort sett hele svangerskapet...

Mest halsbrann med nr. 1 - type uutholdelig!! og ho var blankskalla hele første året nesten[8D]
Samme med nummer to, men hadde ikkje så mykje halsbrann då...

jeg hadde mye halsbrann i slutten men vår gutt har nesten ikke hår, så stemte ikke hær... men hørt d jeg og :)

Nr 1: ingen halsbrann, mye hår.
Nr 2: Mye halsbrann og mye hår.

Tror nok ikke det har noen sammenheng nei[;)]

Storebror: MYE halsbrann og MYE hår!
Lillebror: LITE halsbrann og LITE hår!
[:D]

Hadde aldri halsbrann under graviditeten, men rampen ble født med masse hår [:D]

var ikke så altfor mye hår, men litt hadde hun da..!!! var verre med halsbrannen[:'(][:'(][:'(] det var omtrent det største problemet mitt!!![;)]

ORIGINAL: januar_baby

MASSE halsbrann - ingen hår.. 

Hadde masse halsbrann gjennom begge svangerskapene men nesten ikke noe hår på noen av dem,
så her stemte det ikke[:)]

jepp. min hadde veldi langt hår, og jeg plagdes nå satans my med halsbrann.

Hadde sinnsykt halsbrann, hjalp ikkje med noe på slutten. Spydde en del på slutten og får det hjalp en liten stund.
Og her ser dere resultatet:

1 dag gammel

3 mnd her

Mye hår men ikke halsbrann i det hele tatt [:)]

Jeg har ikke trua! [:D]
Sønnen min ble født med mye hår, men kan ikke si jeg var veldig plaget med halsbrann nei! [:)]

Back
Topp