Dere som har begynt på årets julegaver

Jeg har kjøpt toalettmapper som det er brodert inn navn. De koster egentlig 249,- men var på januarsalg til 149,- har kjøpt det til alle nieser og nevøer.
Haha nå leste jeg for fort, trodde det sto toalettpapir, og tenkte hvorfor i allverden skal man gidde å brodere navn på det?!:laughing025
 
Jeg begynner alltid sent, men i år skal jeg komme igang tidligere! (Som om jeg aldri har sagt det før :p)
Men mitt problem er at jeg er så dårlig til å holde på ting! Hvis jeg finner en gave jeg er skikkelig fornøyd med klarer jeg ikke å vente med å gi det til mottakeren...
Har i utganspunktet ikke så mange jeg gir gaver til, men tenkte å utvide den lista litt til neste jul :)
 
Veldig snart ferdig
Wow, jeg er helt imponert!:eek:
Kjøper du så tidlig til dine barn og mannen også, eller venter du med dem til nærmere jul?
Her tenker jeg alltid at jeg må vente å se litt hva gutten ønsker seg når det nærmer seg litt, sånn type oktober/november
 
Wow, jeg er helt imponert!:eek:
Kjøper du så tidlig til dine barn og mannen også, eller venter du med dem til nærmere jul?
Her tenker jeg alltid at jeg må vente å se litt hva gutten ønsker seg når det nærmer seg litt, sånn type oktober/november
De to venter jeg ofte med :)
 
Absolutt begynt å tenke på det ja! :) kommer til å begynne å kjøpe like over sommerferien. Evt røske med meg om jeg finner noe før det! :)
 
Kjøpte en gave til i går.
Ralph lauren ryggsekk til 299,-
Det var 700kr i avslag:D
 
Back
Topp