Dere som har bbhugme-puten:

Frøbert2016<3

Elsker forumet
hvilken farge har dere? Kan dere legge ut et bilde?
Jeg har lyst til å bestille en, men det er så mange forskjellige farger, men jeg finner ikke ut hvilken farge som er hvilken på nett..

fant ut at jeg kunne bestille en på flust.no, med trumf poeng :D *jippi*
 
hvilken farge har dere? Kan dere legge ut et bilde?
Jeg har lyst til å bestille en, men det er så mange forskjellige farger, men jeg finner ikke ut hvilken farge som er hvilken på nett..

fant ut at jeg kunne bestille en på flust.no, med trumf poeng :D *jippi*
Har tenkt samme tanken, har nesten nok poeng! Men jeg er ikke helt sikker på de fargene ass.. mulig jeg er litt kresen. Men jeg kan jo alltids kjøpe noe billig jersey og sy nytt trekk.
 
Jeg har den beige/sand fargete med hvite sånne duppedingser på sidene:) nettopp kjøpt den. Synes den er veldig fin. Fåkke tatt bilde akkurat nå.
 
Jeg har eucalyptus/coral. Den er ikke så grønn som jeg hadde trodd. Jeg er veldig fornøyd med fargen :)

Ser veldig grå ut på bildet, men kan prøve å ta en nytt bilde når jeg kommer hjem,er på jobb :)
 

Vedlegg

  • 1453972462818.jpg
    1453972462818.jpg
    41,9 KB · Visninger: 96
Jeg har eucalyptus/coral. Den er ikke så grønn som jeg hadde trodd. Jeg er veldig fornøyd med fargen :)

Ser veldig grå ut på bildet, men kan prøve å ta en nytt bilde når jeg kommer hjem,er på jobb :)
det var den jeg tenkte litt på å kjøpe :) var jo superbehagelig farge på den :D
 
Jeg har den lilla. Lilla er liksom favorittfargen. Jeg eeeelsker BBhugme-puta mi, den redder meg! Får ikke tatt bilde nå, er på jobb, men skal prøve å huske det når jeg kommer hjem :)
 
det var den jeg tenkte litt på å kjøpe :) var jo superbehagelig farge på den :D
Jeg er sånn vanligvis veldig kjedelig.. sånn beige safe dame (bare at min safe farge er grå da :p ) så jeg tenke at NÅ skal jeg være modig :p og jeg angrer så absolutt ikke meg valget :)
 
Er den puta god? Og funksjonell? Jeg har sett på den, men vet ikke om jeg kommer til å bruke den noe særlig... Og er den stabil nok som ammepute når den tid kommer? :)
 
BBhugme er fantastisk som gravidpute i alle fall. Jeg sover i alle fall bedre med den litt under magen (når jeg ligger på siden) og mellom bena, og også hvis jeg må sitte og sove (er i uke 39, alt gjør litt vondt...). Tipper den fungerer godt som ammepute også etterhvert.

Jeg har den i en lys blå. Man kan jo også kjøpe ekstra trekk (bla på babyshop) ved behov eller ønske.
 
Jeg elsker bbhugme puten min ❤️ har beige/sand farger og ekstra trekk i lavendel/lilla :)
 
Ser at bildene blir veldig gråe.. men den er litt mer grønn i virkeligheten :)
 

Vedlegg

  • 1453999335861.jpg
    1453999335861.jpg
    83,2 KB · Visninger: 58
Er den puta god? Og funksjonell? Jeg har sett på den, men vet ikke om jeg kommer til å bruke den noe særlig... Og er den stabil nok som ammepute når den tid kommer? :)
Ja, ja og jeg tror den er litt stor til ammepute. Men min jeg brukte nesten ikke ammepute sist, brukte den mer til å støtte opp ungen når hun ikke ville ligge flatt :)
 
dere har overtalt meg! jeg skal bestille meg en! Tror det blir lavendel dog <3 Elsker den fargen :D
 
dere har overtalt meg! jeg skal bestille meg en! Tror det blir lavendel dog <3 Elsker den fargen :D
Jeg tror ikke du kommer til å angre :)
Fargen er jo lett å forandre med et nytt trekk så det er jo greit :)
 
Jeg har puten i lavendel! Kjempefin farge :) Det går jo an å kjøpe nytt trekk for å få litt forandring ;-) Jeg må si at jeg er strååålende fornøyd med denne puten! :) Jeg har hatt den i 2 uker nå, og disse 2 ukene har jeg sovet mye bedre og roligere enn tidligere! I tillegg merker jeg stor forskjell på bekkenet mitt etter jeg begynte å bruke den. Den er virkelig verdt alle pengene :-D
 
lite tips til dere som har trumf-bonus: på flust.no kan du bruke bonuspoengene deres til å betale med :D jeg brukte nesten 350 kr av poengene (det jeg hadde spart opp) og fikk dermed puten litt billigere :D gratis frakt!
 
kan denne brukes som gravidpute også? står kun ammepute på barnas hus sin hjememside
 

Vedlegg

  • 311555_68112.jpg
    311555_68112.jpg
    35,4 KB · Visninger: 6
Back
Topp