Dere som har barn...

Pupp heeeeeeeeele dagen...

her står han opp mellom 8-9 om morgenen, av og til må vi vekke han[;)]
Han får melk ca 1 time etter han våkner, 3 timer etter det vil han ha fruk (en fruktmos fra 4mnd)å får han melk 2-3 ganger ca.
i 6-7 tia får han grøt, og mellom 7-8 sover han som regel.
å da våkner han ikke før 7 om morgenen å vil ha melk[;)]
Prøv å få inn et måltid på formiddagen med fruktmos, og gjerne grøt på kvelden[;)]

Her ble det nattero når vi begynte med faste rutiner hver kveld [:)]
Bade - spise grøt - melk - og kos i armkroken [;)]
Han er i seng mellom 20 og 21 og sover til mellom 6 og 9, kun avbrutt
av smokkeinnputt [8D] (synes det burde finnes smokk med selvheftende
tape)
OG han sover veldig lite på dagtid... 2-3 timer vanligvis.

sorry ingen råd ! jeg har bare innsett at jeg ikke klarer å lage sovebabyer ! her er de våkne på natta begge to .... vi driver med intervallsoving 30 min søvn, 60 min våken, 20 min søvn, 40 min våken ! å sånn går nu natta.. det blir i grunn bare verre her !! ingen råd funker ! i natt stod vi til slutt opp klokka 5.. gikk å byssa han 1 time, endelig sovna han .. forte seg ned i senga å håpe på noen timer med søvn. 20 min etter VRÆÆÆÆL !! jeg går snart i bakken !

Huff stakkars deg, det er ikke morro når det er sånn om nettene. søvn er jo super viktig for at man skal kunne fungere i hverdagen.
Det finnes nok ikke en oppskrift for alle.
Gud var nok snill med meg som ga meg sovebarn[8D] og enda så klager jeg på at Stian våkner etter 4-5 timer for pupp[:-] *jeg burde skamme meg*

Eneste gode rådet jeg kjenner til er å koble på puppen å sove videre, men når ikke puppen er nok og du har en sulten tass må det nok mer til[:)]

*sender sovestøv til bebbin din*

Back
Topp