dere som har barn

mariannnilsen

Forumet er livet
På mellom 2-2,5år, bruker dere vogn mye ? Min eldste blir 2år og 4mnd når neste blir født . Har egentlig tenkt å kjøpe ett ståbrett til vogna ,men hva tror dere ? Har han behov for vogn han også ? Da må jeg i såfall kjøpe trillingvogn

Anders har absolutt ikke behov for vogn, vil helst tusle ved siden av likevel, men skal ha ståbrett da, så han kan få hvile, titter egentlig etter ståbrett med sete, men ikke funnet et som passer til simo vogn

Det finnes tvillingvogner med søskensete... Tror ihvertfall emmaljunga har en [:)]

Og her_ http://adventurebuggycompany.com/

Vesla her på 2 år er veeeldig glad i vogna si, så hvordan vi løser det vet vi ikke enda....ny vogn er egentlig ikke inn i budsjettet...og det vil være bare et halvt år til hun da er 3 år og sikkert ikke vil sitte i vogn! trur vi kommere til å satste på å ha henne i bæremeis og babyen i den vogna vi har fra før=)

Jeg slutta og bruke vogn når Conan ble litt over 3 år..

Bruker vogna om vi skal ut på tur, på shopping osv..
Ellers vil han gå ved siden av å.. eller stikke av[8D]

Trur nok jeg vil ha en tvillingvogn.
Han blir 2 år og 2 mnd når babyen kommer.. Greit å ha når man skal ut på tur[8D]

Sliter litt med det samme, mini her er også 2 år og ca 3 mnd når lillenurket kommmer..
Mye kan jo skje på 6 mnd, så prøver å se det ann en stund til jeg, har en bæresele jeg kan bruke også, da tar jeg evnt babyen i den, og mini i vognen om det skulle bli krise[:)]

Bruker vogna en del, for han sover i den på dagtid. Bortsett fra det blir den ikke brukt veldig mye, vil helst gå selv[:)]

Minstejenta mi er 2 år og 3 måneder når neste kommer og jeg kommer ikke til å kjøpe søskenvogn[:)] På dagtid er hun jo i barnehagen og hvis jeg er alene med ungene kommer jeg til å ha ståbrett. Hvis vi er begge to og skal ut på noe kan vi ha med vogn til henne[:)]

Jenta mi er 2år og 4mnd nå, og vi bruker ikke mye vogn. Hender jeg har med trille når jeg er alene på shopping med henne, og hvis vi går lange turer. Men hun går stort sett selv. Går til og fra bhg nesten hver dag, 10-15 min hver vei. Men det kommer helt ann på hva barnet er vandt til. Et sånt søsken ståbrett hadde kanskje vært noe? Det tror jeg at jeg skal skaffe meg når nr 2 kommer, selv om hun er 2år og 10 mnd da. Er nok veldig praktisk til tider[;)]

Jenta mi kommer til å være 1 1/2 år når minsten kommer, men har aldri tenkt på å kjøpe tvillingvogn. Har vel heller ikke økonomi til det desverre.

Vogna til gullet har blitt brukt til soving på dagtid. Men nå er det slutt på det så vi trenger nok ikke gå til innkjøp av ny vogn heldigvis [:)]

Vi skal ha søskenvogn.
Gutten vår kommer til å være nesten to når den lille kommer,men vi skal ikke ha ham fulltid i bhg og vi går mye på tur ellers også,så vi er helt avhengig av en søskenvogn.

Gutten vår har ikke brukt vogn på evigheter. Han er 2,5 år.. Synes det er mer stas å gå selv- eller det vil si å løpe[:D]

Snuppa e over 3 år når mini kommer så teker å kjøpe et sånt ståbrett eg sånn i tilfelle. bruker kun vogn nå om vi ska være lenge hjemmefra en dag så hun kan sove der om hun trenger. Men regner med sovingen e over når mini kommer. Har både bæresjal og mei tai jeg kan bære i om d trengs[;)]
søskenvogn blir ikke aktuelt her. hadde heller vurdert d om hun var under 2 år[:)]

mi minste snuppe blir akkurat 2 år og 4 mnd den dagen jeg har termin med lille i magen.. jeg kommer nok til å kjøpe søskenvogn, fordi snuppa er gla i vogna, kommer nok til å sove på dagtid da å, er mye alene med jentene, åsåå handler jeg mer med vogn enn bil og da er det kjekt å sleppe å løpe etter en to åring som alltid stikker av [:D][:D]

jenta mi e nettopp fylt 2 år, og e veldig gla i vogna si. Sover i den om dagen, så ho e litt avhengig av den nå i allfall. Liker å sitte i den også, men er veldig flink til å gå også. Men eg trur ikkje eg kjøper søskenvogn, ser det litt ann til jul ang. om ho fremdeles sover da eller ikke. Mest sannsynlig har ho nok slutta da, så da blir det søskenbrett. Og er det krise en eller annen gang vi er på tur med begge to har eg mai tai og kan enten bere henne eller la henne sitte og vonga og ta babisen i mai taien [:)]

Back
Topp