Dere som har barn fra før

Peanut2018

Gift med forumet
Septemberbarna 2019
Når fødte dere i forhold til termin?
Om dere har flere barn, var det på noelunde samme tid (før/etter/på termin)?
 
Første kom 3,5 time over termin , andre kom 9 dager over :wtf:
 
Fødselen startet én dag etter termin, født to dager etter termin :)
 
Nr. 1: 12 dager før termin
Nr. 2: 5 dager før termin
Nr. 3: Igangsatt 3 uker før termin

Blir sjokkert om jeg går til eller over termin denne gangen..:knegg:
 
Datteren min ble født på mensen termindato, men det var 13 dager før termindatoen vi fikk på OUL.
 
Nr 1. 9 dager etter termin
Nr 2. 9 dager før termin
 
Mitt første kom 36+5. Det var planlagt KS men han bestemte å komme 2 uker tidligere,vannet gikk og det ble KS. Nå,termin ble flyttet 8 dager tidligere enn menstermin men jeg fortsatt føler at han kommer før termin.
 
Vår blei født halvtime over min egen eggløsningstermin (tiene ble ca 2 timer forsinket grunnet epidural, så egentlig skulle ho vært her på El-terminen :))
Det var vel 6-7 dager før ultralydterminen.
 
Med begge guttene ble jeg satt 11 dager fram på Oul, i forhold til egen menstermin.
Nr.1 kom på menstermin (11 dg over Oul termin)
Nr.2 ble satt igang 7 dg før Oul termin, og 18 dager før menstermin.

Mens nå med lillesøster ble jeg bare satt fram 1 dag i forhold til menstermin. Så spent på når hun har tenkt seg ut.
 
Begge mine er født tre uker før termin. Veldig spent hvordan det blir denne gangen. Håper jeg slipper å gå i er tiden vertfall, blir så mye lenger enn jeg er vant til
 
Nr 1: dagen før termin
Nr 2: 9 dager på overtid
Nr 3: 4 dager på overtid

Har ikke peiling på hva jeg skal forvente denne gangen:p
 
Første kom 4 dager før termin, nummer to kom 6 dager før termin. Så jeg jeg ingen planer om å gå over tiden nå heller :p
 
8 dager over termin, og min mor fødte alle oss tre søskenene rundt 14 dager over termin, så eg forventer ingen fødsel før godt over :D
 
Back
Topp