2 dager over termin, 51 cm og 3645g
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis jeg kan spørre: hvor lenge lå lille med beina opp? Hvis den gjorde det? Antar det siden dere ikke fikk målt. HeheNr 1: 10 dager før termin 4100g og 51 cm
Nr 2: 10 dager før termin, keisersnitt, 3700g (seteleie så vet ikke lengden)![]()
Hvis jeg kan spørre: hvor lenge lå lille med beina opp? Hvis den gjorde det? Antar det siden dere ikke fikk målt. Hehe![]()
Helt normalt at de går ned i vekt uten at de blir veid feil ved fødselen. Tar tid før melkeproduksjonen kommer i gang hos mor. Og de har en del bek de skal kvitte seg med.5 dager etter termin, 3765g og 51 cm. Han mistet 400g på de første to dagene etter fødsel (eller veide 400 mindre i utgangspunktet...vi lurer på om han ble målt feil.)
Min mistet også ca 400g de første to dagene, men ved besøk av helsesøster 14 dager gammel veide han 5 kg5 dager etter termin, 3765g og 51 cm. Han mistet 400g på de første to dagene etter fødsel (eller veide 400 mindre i utgangspunktet...vi lurer på om han ble målt feil.)
Første (jente) ble født på UL termin etter vannavgang og 18timers venting. Hun var 3280g og 49cm.Hvor store var de ved fødsel? Ble de født før, på eller etter termin?![]()