Dere som har barn fra før

Jeg håper mye blir som de to forrige da de var eksemplar babyer hvertfall ift soving og amming. Håper denne tar smokk.
Ellers gleder jeg meg til mer tid til fokus på barnet. Var fulltidsstudent med de to første, så gleder meg til permisjonen
 
Håper at ammingen skal gå bedre fra starten av, uten masse sår (jeg vet jo at det blir litt da men...), sopp, at baby klarer å ta godt tak, og uten masse tårer (fra meg :p ) Ellers har jo snuppa vært utrolig grei, stort sett flink å sove om natten, sovet godt om dagen, alltid smilende og blid! Har tenkt at det umulig går an å bli like heldig to ganger, men jeg håper!! :-D
 
Begge guttene ble syke etter fødsel (hhv dagen etter og ti dager gammel), så denne gangen håper jeg virkelig at vi slipper sykehusopphold, håpløsheten og redselen som følger med når de små har det vondt!

Og av de litt mindre dramatiske ønskene fantaserer jeg om en baby som sover denne gangen :p
 
Jeg håper lillejenta slipper magevondt og kolikk... tror barseltiden hadde blitt litt mer avslappet da ;-)
 
Back
Topp