Dere som har barn fra før

Altså hun er 1 år og 8 mnd og viser ingen interesse/forståelse når jeg sier at hun skal bli storesøster :p
 
Gutten vår blir straks 1 år så han har ikke særlig forståelse for at han skal bli storebror:)
 
Vi kommer ikke til å fortelle noe til ungene før duotesten er overstått. Så det blir over nyttår. Storebror var veldig klar for småsøsken sist vi fikk Trassejenta. Men i den siste tiden har de vært som hund og katt.... Jeg aner ikke hvilken reaksjon som vil komme.

Jeg tror mine foreldre vil bli veldig overrasket og glade når de får vite det, mens svigermor nok ikke vil bli like glad...:(
 
Jenta mi er rett over 2. Hun skjønner veldig masse av babyer i magen og sånn. Men sier nok ikke noe til henne før jeg er 16 uker eller noe tenker jeg.
 
Her er han 17 måneder, så skjønner ingenting :p Får snakke litt mer om det når der nærmer seg termin og se om han skjønner mer da.
 
Vi kommer ikke til å fortelle noe til ungene før duotesten er overstått. Så det blir over nyttår. Storebror var veldig klar for småsøsken sist vi fikk Trassejenta. Men i den siste tiden har de vært som hund og katt.... Jeg aner ikke hvilken reaksjon som vil komme.

Jeg tror mine foreldre vil bli veldig overrasket og glade når de får vite det, mens svigermor nok ikke vil bli like glad...:(

Så kjedelig, hvorfor tror du ikke hun blir glad? :/
 
Så kjedelig, hvorfor tror du ikke hun blir glad? :/

Vel, vi hadde en heftig diskusjon om barneoppdragelse nylig, og vi er ikke enig i hvordan unger skal oppdras :sour: Da hun fikk vite det, ble hun veldig overrasket og mente at vi er for gamle...:rolleyes: (akkurat det overrasket meg i grunnen ikke)
 
Vel, vi hadde en heftig diskusjon om barneoppdragelse nylig, og vi er ikke enig i hvordan unger skal oppdras :sour: Da hun fikk vite det, ble hun veldig overrasket og mente at vi er for gamle...:rolleyes: (akkurat det overrasket meg i grunnen ikke)
Det er forferdelig når det blir slik!
Har selv en svigermor som faktisk ristet på hode for at 4åringen vår skulle bli storesøster :( For henne holder det med ett barnebarn PR sønn ser det ut for! Men det er ikke hennes valg, det er vårt valg om hvor mange vi skal ha og når <3 Så får man bare håpe på at det blir mere positivt når babyen er her. Men ingen gratulasjoner fra hans kant, kun min familie som ble superglade(mammas 6 barnebarn ;) ) så synes litt synd på samboern min :(
 
Dattern vår på 4,5 år fikk vite at hun skulle bli storesøster på lille julaften :D Hun ble glad og ga oss en stor klem, så sa hun" og tusen takk mamma og pappa" <3 Så hun ble kjempe glad.

Så i går var jeg på tidlig ultralyd på Volvat, og fikk med meg flotte babybilder hjem. Da jeg viste henne det, så tror jeg hun skjønte mere og faktisk nå forstår at den er i magen min ;)

Vi ble overrasket at hun ikke sa noe på julaften og 1. Juledag til familie, så keg spurte henne om hvorfor ikke hun ville si noe om det, og da sa hun så kjekt: men mamma, det er min hemmelighet vet du <3 smelt :D
 
Back
Topp