Dere som har barn fra før

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Hva blir aldersforskjellen på barna?
Her blir det 5 år og 9 mnd, det var ikke helt meningen at det skulle bli så mange år mellom, men er ikke alt man velger selv. Så siden det er sånn velger jeg å se det positive ved å ha en som er så stor og klarer mye selv :)

Den eldste blir 4 år og 8 mnd og den yngste blir 2 år og 9 mnd :)

Her blir det 5,5 år :) syns det er fint jeg, så kan storebror hjelpe litt til og ikke minst så klarer han mye selv :) og så kan vi forklare ting til han (som at lillesøster må ha mat, bleie osv) og han forstår :)

4,5 år mellom :) Kjekt med en storebror som forstår litt, og kan hjelpe til :)

Jeg har to på 7 og snart 6, og nr 3 kommer i sommer :) de to eldste er veldig tette og har ikke vært klar for nr 3 før nå:) vi gleder oss!

De 2 første var det 3år i mellom, det var en fin aldersforskjell synes jeg. Nr 3 er med ny mann og de største barna er 11 og 14år når lillebror kommer, hehe! ❤

Er iallefall utrolig praktisk å ha ei på 15 som kan hjelpe til i huset og med barna når far er i Nordsjøen:) og selvfølgelig ha en barnevakt på huset:)
Barnevakt ja ;) Jeg er tante til 10 stk. Og 5 av de er mellom 18 og 21 ;) Så greit med eldre søsken som fikk unger i 20-årene. For da har tante barnevakt :P

Jeg har ri jente som er 3 år og 3 mnd, og ei som er 1 år og 5 mnd.

Her blir det 7, 5 år imellom :)

Her blir det 4 år og 1mnd mellom storebror og lillesøster ♡

Hos oss blir det 20 mnd mellom :)

Back
Topp