Dere som har barn fra før

MittAlt

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2020
Hvordan har deres tidligere barn vært i aktivitet inne i magen , og hvordan ble det da de kom ut? Var aktivitetsnivået likt som i magen? Nysgjerrig på om barn som er rolige i magen blir rolige når de kommer ut, eller omvendt. Eller har det ikke noe sammenheng. :)

Sniker fra mars. I mitt første svangerskap syntes jeg barnet mitt virket veldig rolig ift hva jeg hadde forestilt meg. Jeg var i grunnen ganske bekymret for om noe var galt, men alle tester osv viste normal aktivitet. Hadde vel bare forstilt meg mer bevegelse. Når babyen ble født trodde jeg hun skulle være veldig skjør, men fra dag 1 har hun vært utrolig sterk og aktiv. Kjente henne ikke igjen i det hele tatt ift hvordan hun var i magen! Hadde morkaken foran og den dempet nok veldig mye av bevegelsene. Har morkaken foran denne gangen også, men føler kanskje jeg kjenner litt mer liv denne gangen, så nå er jeg forberedt på rimelig mye action fremover ;)

Jeg tror ikke det har noen sammenheng egentlig.
Men første min var veldig rolig i magen, hun var en rolig baby også. Den i magen nå er spinnvill :p Så vi får se....

Dette er min tredje graviditet. Begge gangene før har barna dansa i magen, men de er veldig rolige nå (4år og 5år). Så tror ikke det har noen sammenheng jeg ;-)

Førstemann var veldig rolig i magen. Jeg var fornøyd om jeg kjente et spark om dagen. Var ganske rolig når han kom ut også. (Alle sier vi ikke vet hvordan det er å ha barn, siden han har vært så snill). Begynner å ta igjen aktivitetsnivået nå, 16 måneder.
Denne her er mye mer aktiv, og jeg trenger ikke å tenke over om jeg har kjent spark eller ikke. De er der hele tiden. Spent på hvordan han er når han kommer ut :P Men slipper i alle fall mange bekymringer i svangerskapet.

Husker faktisk ikke... :P

Første var veldig aktiv i magen. Og det stemmer godt med hvordan han var ellers også:) ligger laaaangt framme motorisk. Denne graviditeten er babyen mye roligere, så blir spennende å se om det er stor forskjell :) med to forskjellige fedre. :)

Første var veldig rolig i magen, stemte godt di første årene da hun var veldig rolig, men etter 3 års alder gjør hun litt mer ut av seg, men det er jo normalt :) hehe gutten i magen er veldig aktiv, kjenner mer liv nå, og jeg har tilogmed morkaka forran denne gangen, hadde ikke det sist! Så spente på hvordan han blir når han kommer ut. Er jo blitt bortskjemte med jenta mi, som alltid var rolig og såv rundt fra hun var 7 uker. Ser for meg myyyye våken netter med gutten :D

Jeg har merket stor forskjell på barna mine! Førstemann var greit rolig i magen, kjente han hver dag men ganske rolig. Han var passe rolig som baby og 1 åring :)
Så kom 2 mann og han var enormt aktiv i magen, han sparket så det gjorde vondt, magen flytter seg fra side til side og du så ofte hele føtter på utsiden av magen :D
Han var svært aktiv baby, tidlig ute med alt og den dag i dag er han fortsatt veldig aktiv :)
Lille baby i magen vil jeg si er lite aktiv, men har morkaken foran :p

Første var sånn passe aktiv, og er sånn passe aktiv også utenom magen. Denne er mye mer aktiv... Så blir spennende å se.

Med første så var han veldig rolig i magen, og var rolig som baby. Synes at lillebror i magen er ganske rolig også, så er spent på hvordan han er som baby i forhold til storebroren :)

Back
Topp