Dere som har barn fra før

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Sønnen min er 4,5 år og i en merkelig periode synes jeg. Han har normal avføring på morgen og ettermiddag. Men innimellom alle disse do pausene så virker det som han tvinger seg selv til å bæsje bare fordi han ikke gidder og tørke seg selv. Dette merker vi fordi det som regel er såvidt han får ut noe og han bruker veldig lang tid! Vi har prøvd å si at han kan prøve å tørke seg i rumpa, men han sier bare at han ikke får det til.
Har dere opplevd noe lignende? Jeg er så lei av å tørke HVER gang han går på do at jeg blir sprø! Slik har han holdt på iallefall i 6 mndr nå! Gutten kan jo få hermorider av å holde på sånn...
 
Huff, jobber i barnehage. Vær med han på do, la han prøve å tørke litt. Etterpå kan du tørke litt. Gradvis vil han klare det selv :)
 
Huff, jobber i barnehage. Vær med han på do, la han prøve å tørke litt. Etterpå kan du tørke litt. Gradvis vil han klare det selv :)

Har gjort det sånn hele tiden... Han tørker først så tar jeg et tørk for være sikker. Det har ikke hjulpet så langt og han har vært bleiefri i 1,5 år nå... Men men, får snakke med helsesøster eller noe om det. Kan jo umulig være godt for han heller å sitte å trykke så mye :-(
 
Har gjort det sånn hele tiden... Han tørker først så tar jeg et tørk for være sikker. Det har ikke hjulpet så langt og han har vært bleiefri i 1,5 år nå... Men men, får snakke med helsesøster eller noe om det. Kan jo umulig være godt for han heller å sitte å trykke så mye :-(
Tror tid og toldmodighet er beste medisin.
 
Back
Topp