Dere som har barn fra før...

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Er det noe spesielt dere gleder dere til å oppleve igjen?

Jeg gleder meg enormt til å få barnet mitt på brystet for første gang!
Samt at lillegutt møter lillebror/lillesøster for første gang!
Gleder meg til amming og barseltiden (uten kolikk forhåpentligvis) :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg gleder meg enormt til d første møtet mellom søsken på sykehuset.. Vi fikk ikke den "lykken" med nr 2, pga sykehuset var "isolert" for alle utenom far eller fødselspartner pgs svineinfluensaen.. Håper VIRKELIG ikke å oppleve det igjen! Også gleder jeg meg til fødselen.. :)

Jeg gleder meg først til om noen uker å få fortelle gutten min at han endelig skal bli storebror:-) Gleder meg også til å få mage og til å kjenne liv, trivdes sånn med gravidmagen sist! Gleder meg også til fødselen, å få lillebrøster på magen, til ammin, barseltid.. Så egentlig kan det vel oppsummeres med at jeg gleder meg til det meste:p Synes også det er godt å vite hva en går til denne gangen, alt er ikke så nytt selv om det jo selvfølgelig blir et nytt lite menneske å bli kjent med:-)

Jeg gleder mæ til å se om denne barseltiden blir annerledes enn forrige gang. Gleder meg til å se barnet vokse opp. Gleder meg å se søskenforholdet mellom storebror og lille. Er enebarn selv så vet ikke hvordan det er;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg gleder meg så til å være sikker på meg selv og det vi skal igjennom :) med storebror så viste jeg jo ikke hva jeg gikk til. Å barseltiden var veldig tøff. Det kan den selvfølgelig bli denne gangen også. Men da er jeg uansett mer forberedt og erfaren :) eller gleder jeg meg til møte mellom storebror og lille, treffe lille for første gang og høre det første skriket♡ Tror jeg gleder meg til alt egentlig:)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Første møte med babyen, å stelle med en nyfødt og forhåpentligvis oppleve amming igjen. (Selv om det ikke gikk bra sist) <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gleder meg til suttinga!! Den der suttinga de gjør når de er sultne.... åååhh endelig begynner det å gå opp for meg at vi skal ha baby I hus igjen :)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Jeg gleder meg til det aller meste! :-) Men kanskje spesielt til å gå gravid, og når storebror møter lillebror/søster for første gang. Jeg gleder meg til å være mer trygg på meg selv den første tiden - siden jeg nå vet mer hva jeg går til. Er også veldig spent på kjønnet...

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Gleder meg til å få mage og kjenne liv. Gleder meg til å fortelle snuppa at hun skal bli storesøster. Det vet jeg er etterlengtet. Også gleder jeg meg til lukten av baby og trilleturer i skog og mark!

Jeg gleder meg først til å få mage og kjenne spark og bevegelse. Det er en så fantastisk følelse å virkelig kjenne at barnet er der og vokser seg større og sterkere. Jeg gleder meg til ultralyd, høre hjerteslagene for første gang. Så gleder jeg meg til det sekundet barnet er ute og jeg får h*n opp på brystet. Gleder meg vel egentlig til det meste, med unntak av renselsen, ammingen før brystvortene er herdet og lite nattesøvn.

Gleder meg også til å være mer sikker på meg selv i morsrollen.
Vite at av og til må babyen sutregråte litt før den sovner. Vite at det er helt greit at babyen sovner og sover på fanget. Det er helt greit å gjøre husarbeid mens babyen er våken så du selv kan slappe av når den sover...

<3 Gutt feb.12 <3

Gleder meg til å endelig få den babytiden vi ikke fikk med store roe Pga sykehus innleggelse frem til han var 3 mnd :-/ så gleder meg til å nyte nyfødt tiden

Sent from my iPhone using BV Forum

Gleder meg også til å være mer sikker på meg selv i morsrollen.
Vite at av og til må babyen sutregråte litt før den sovner. Vite at det er helt greit at babyen sovner og sover på fanget. Det er helt greit å gjøre husarbeid mens babyen er våken så du selv kan slappe av når den sover...

<3 Gutt feb.12 <3
Veldig enig med denne!

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Back
Topp