Dere som har barn fra før..?

lykkeligfrøken89

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Når begynte dere å kjenne liv? Er 14+3 og kjenner absolutt ikke noe :) vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne eller!? :D har lest at noen ikke kjenner liv før 18-20uke..!?

Mamma for første gang i des/jan <3

Tror jeg var rundt 18-19 uker da jeg skjønte at det var spark jeg kjente :) Kan kjennes ut som luftbobler i magen, eller noen sier "sommerfugel-vinger". Det er verdt å vente på ;) på slutten var det plagsomt, for da var det så harde spark i ribbeina! :p

22. januar 2015 <3

Når begynte dere å kjenne liv? Er 14+3 og kjenner absolutt ikke noe :) vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne eller!? :D har lest at noen ikke kjenner liv før 18-20uke..!?

Mamma for første gang i des/jan <3

Jeg kjente liv i uke 16, førstegangsfødende. Jeg begynte også å kjenne etter veldig tidlig og var usikker på hva jeg kjente, men plutselig var jeg sikker. Kjenn etter når du har spist/drukket noe og legger deg på sofaen for å slappe av, eller når du legger deg om kvelden. Helt magisk følelse:) Nå er jeg i uke 19 og mannen har kjent/og vi ser tydelige bevegelser på utsiden nå:D

Første graviditet så kjente jeg små "fiske klask" om jeg kan kalle det det, i uke 14! Men ordentlige skikkelig spark kjente jeg vel i uke 18 :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjente rundt uken16 første gang, med andre kjente jeg 14+3 :) veldig spent på når det blir denne gangen :)

18-19 uker... Har ikke begynt å kjenne etter enda, sier at selv andregangs ikke pleier å kjenne noe før tidligst uke 16... Er jo sikkert unntak. Kommer også veldig an på morkakens plassering hvor tidlig man kjenner noe :)

Jeg kjente spark rundt uke 17 med begge mine :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Jeg kjente først i uke 18 men som andregangs er det vel noen som kjenner før, har jeg hørt :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Jeg var også rundt 18-19 mnd sist. Har kjent noe innimellom som jeg har tenkt kan være spark/ bevegelse, men det er liksom for tidlig. 14 uker i dag...

1. Mann skal bli storebror

Uke 16 første gang og 17 andre tror jeg. Hadde morkaka foran andre gang

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Kjente liv i uke 16 første gang, å da var det ikke noe tvil:-)
Uke 12 nå, å tror fortsatt ikke jeg har kjent noe:p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Første gang kjente jeg det uke 18.

Nå er jeg 13+5 og har fortsatt ikke merket noe

05.01.2015 <3

Forrige gang kjente jeg i uke 18-19. Denne gangen har jeg lurt på om jeg har kjent noe, men er vel fornøyelsen. Er bare 14 uker...

1. Mann skal bli storebror

Jeg kjente liv uke 18+0, dagen før OUL :-) Bare bobling i magen, men helt klart liv (og ikke luft) ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Forrige gang begynte jeg å kjenne det i uke 15 og uke 17+1 kunne jeg kjenne det uten på magen! Da hadde jeg også morkaka foran fosteret :o

Nå er jeg 15+2. I noen dager har jeg kjent noe som minner meg veldig om små bevegelser, og gleder meg til de isåfall blir sterkere :)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Første gang var jeg rundt 17 uker, andre gang rundt 13 :) har ett par ganger nå lurt på om jeg har kjent noe, men det er nok bare luft som gar kjentes veldig likt ut. Gleder meg!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Begynte å kjenne ca uke 17 og mannen kunne kjenne fra ca uke 20.
Lillemor satt på rumpa fra uke 25 til hun ble født, så jeg kjente aldri de knallharde sparkene.

Termin januar 2015

Back
Topp