Er dette svangerskapet likt som forrige?å hva kjønn har dere fra før?? Kjenner at dette svangerskapet er likt som da eg ventet jentene..når eg gikk gravid med nr 1 som er gutt så merket eg ingenting til at eg var gravid
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det noe å si???Både og. Barna har forskjellig far og det har også noe å si. Opplever det ganske forskjellig egentlig.
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015
Både og. Barna har forskjellig far og det har også noe å si. Opplever det ganske forskjellig egentlig.
Ja jeg har hørt mye om det. Har ganske forskjellige symptomer nå i forhold til sist, samtidig som noe også er likt. F.eks var jeg mye mer kvalm sist, men jeg blir kvalm av den samme maten nå også, samt om jeg overspiser. Men sist kastet jeg opp uansett om jeg var mett eller ikke, og da skjedde det på morgenen. Nå opplever jeg å være småkvalm nesten til alle døgnets tider.Har det noe å si???
Men alle svangerskap er jo forskjellig uansettJa jeg har hørt mye om det. Har ganske forskjellige symptomer nå i forhold til sist, samtidig som noe også er likt. F.eks var jeg mye mer kvalm sist, men jeg blir kvalm av den samme maten nå også, samt om jeg overspiser. Men sist kastet jeg opp uansett om jeg var mett eller ikke, og da skjedde det på morgenen. Nå opplever jeg å være småkvalm nesten til alle døgnets tider.