Dere som har barn fra før

Septemberkansje

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Er dette svangerskapet likt som forrige?å hva kjønn har dere fra før?? Kjenner at dette svangerskapet er likt som da eg ventet jentene..når eg gikk gravid med nr 1 som er gutt så merket eg ingenting til at eg var gravid :)...

Har vært mer kvalm denne gangen så mistenker at det kanskje er jente ;) har gutt fra før, og hadde da veldig lite symptomer :)

Termin 9.jan ❤️

Kan ikke si at jeg husker så mye.
Tror ikke jeg var så trøtt som jeg er nå, men det kan jo være jeg glemmer lett.
Eneste jeg husker var at jeg spydde så mye siste trimester på begge at jeg måtte få næring på sykehuset, håper jeg slipper det nå :-)

Dette svangerskapet er stikk motsatt av første svangerskap. Jeg har en liten gutt fra før så spent på om det blir gutt eller jente

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Både og. Barna har forskjellig far og det har også noe å si. Opplever det ganske forskjellig egentlig.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Sist hadde jeg så å si ingen symptomer sist å har en gutt.
Denne gangen er jeg ganske kvalm 24/7, å veldig trett hele tiden:p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Både og. Barna har forskjellig far og det har også noe å si. Opplever det ganske forskjellig egentlig.

❤️❤️
Har det noe å si???

Her er det ganske likt. Like trøtt og tom for energi denne gangen også, ellers lite symptomer egentlig.
Har gutt fra før:-)

Veldig ulikt egentlig. Men har vært mye syk som ikke er pga graviditet da, magesåret har vært det eneste jeg har kjent og tenkt på.
Men hadde tidligere bekkensmerter og var også mer trøtt tror jeg med jentene.
Kvalmen er vanskelig å si, for har og vært kvalm pga magesåret.
Merkelig start på graviditeten, men tror egentlig ikke det har noe med kjønn å gjøre;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jente sist. Noe likt, noe ulikt. Magefølelsen sa gutt i begynnelsen, men resten sier jente.. blir spennende å se etterhvert :)

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

❤️❤️

Hva har det å si for svangerskapet?

Jeg er på andre bordsettingen så er litt forveten :-)

Foreløpig er det veldig ulikt. Første gangen hadde jeg hyperemesis, var innlagt og borte fra jobb 8 av 9 mnd. Fikk da en gutt. Hittil har jeg bare kastet opp dersom jeg har gjort for mye dagen før og ikke spist før jeg legger meg. Og er veldig trøtt så sover nesten hele tiden jeg ikke er på jobb.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har det noe å si???
Ja jeg har hørt mye om det. Har ganske forskjellige symptomer nå i forhold til sist, samtidig som noe også er likt. F.eks var jeg mye mer kvalm sist, men jeg blir kvalm av den samme maten nå også, samt om jeg overspiser. Men sist kastet jeg opp uansett om jeg var mett eller ikke, og da skjedde det på morgenen. Nå opplever jeg å være småkvalm nesten til alle døgnets tider.

❤️❤️

Ja jeg har hørt mye om det. Har ganske forskjellige symptomer nå i forhold til sist, samtidig som noe også er likt. F.eks var jeg mye mer kvalm sist, men jeg blir kvalm av den samme maten nå også, samt om jeg overspiser. Men sist kastet jeg opp uansett om jeg var mett eller ikke, og da skjedde det på morgenen. Nå opplever jeg å være småkvalm nesten til alle døgnets tider.

❤️❤️
Men alle svangerskap er jo forskjellig uansett :)

Har ei jente fra før, under svangerskapet med henne,var jeg kvalm hele tiden,spydde hver dag frem til uke 13. Nå kjenner jeg nesten ikke til noe,magefølelsen sier gutt så blir spennende å se:)

Foreløpig likt som når jeg gikk med jenta. Litt kvalm i begynnelsen, nå bare trøtt.

05.01.2015 <3

Har jente fra før. Hadde migrene HELE svangerskapet. Det er foreløpig likt bortsett fra at jeg i tillegg er kvalm og kaster opp.
Magefølelsen sier det blir jente også denne gangen.
Har hatt to MA som er oppdaget etter uke 12. Begge de har hatt helt andre synptomer. Kanskje de har vært gutter?

Termin januar 2015

Back
Topp