Dere som har barn fra før

Supermamma x 4

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
skal dere kjøpe søskenvogn eller søskensete ? :p
Om de fortsatt sitte i vogn

Her blir det nok søskenbrett på vogna :) hun er jo 2 år når babyen kommer i desember :) ellers har vi jo to vogner om vi skal trille lang tur :)

Blir brett her også regner jeg med, han blir 3 i oktober så vogn er nok ikke aktuelt for han. Men han er typen som løper vekk fra meg på offentlige plasser så det er mulig jeg må ha ei vogn liggende som jeg kan sette han i om det skjer. Har ikke tenkt så mye på det enda. Regner med å ta senterturene og lignende mens han er i barnehagen da.

tror bare vi kommer til å kjøpe ståbrett Kommer også til å beholde trilla da tilfelle vi trenger den. Han er 3 år når han blir storebror

Vi kommer nok bare til å kjøpe ståbrett til barnevognen, han er jo nesten 3 år når han blir storebror.
Skal vi på lengre turer har vi en enkel trille som han kan sitte i. 

Vi kjøper nok ståbrett, da er 3 år når hun blir storesøster.. =)

Jeg har en tvillingvogn som kan brukes fra babyen er 5 mnd ca, men før det blir det kanskje søskenbrett eller at vi bruker trille til eldstemann

Jeg har tenkt endel på den, og er litt usikker.. i å med at han fyller 3 rett etter han har blitt storebror, blir nok hovedsakelig søskenbrett tror jeg:) men vogna hans beholder vi uansett

Jeg tror nok vi også går for søskenbrett. Han blir to når neste kommer. Snakket med noen i høst som hadde fått nr to når første var to år. De hadde brukt søskenbrett og akebrett den første vinteren, og etter det gikk han bare selv.

Back
Topp