Dere som har badekar

Nå har vi begge deler på badet og det er deilig å kunne velge. ungene elsker jo badekaret og de er glad i dusjen. selv slenger jeg meg ofte i badekaret på vintern, men lite brukt av meg på sommern.

Men som oftest hos andre jeg kjenner, så bruker de ikke badekaret like mye året etter.

Når jeg bare hadde dusj, så savna jeg jo badekaret og badet stort sett alltid når jeg kom på hotell eller plasser som det var badekar.

Badekaret kan jo brukes til dusjing også. Dusjen kan ikke brukes til bading.

Vi har stort boblekar og har aldri angret på det. William elsker det, så det er i bruk flere ganger i uken. Nå skal det sies at vi også har et annet bad der det er dusj, og vi voksne bruker absolutt det mest, men badekaret er vel verdt det likevel. Bader masse sammen med William også (og ørten Elias båter...) - det er veldig kos!

Det er min egen lille lykke å kunne senke meg ned i varmt vann med noe deilig olje oppi og en god bok. Der kan jeg ligge og bare fylle i mer og mer varmt vann mens jeg koser meg og leser. At barna mine nyter godt av badekaret er det heller ikke noen tvil om.

Skulle bare hatt en dusj i tillegg i stedet for å måtte dusje oppi badekaret, og da kun fordi det var litt vanskelig å gå ut av badekaret som høygravid og jeg ser for meg at det ikke blir noe lettere når jeg blir gammel. 

Vi har tenkt å ha det. Vi vil ha et badekar med integret dusj og da er det unødvendig å ha begge mener jeg...

Vi skal pusse opp badet om noen år, og dele det i to bad. Da blir det badekar/dusj på det badet som er i tilknytning til soverommet vårt, og dusj på det andre. Så får jentene et eget bad å dusje på når de blir eldre - og så får jeg et sted å glemme hverdagen med et glass hvitvin etter lange dager...
ELSKER badekar, men ikke det vi har nå... Det er nesten 40 år gammelt, og jeg føler IKKE at det blir rent, uansett hvor mye jeg vasker og vasker det. Så der bader jeg ikke selv nå - men savner veldig boblebadekaret vi hadde i gamlehuset....

vi har ikke nå, og SAVNER det!! jeg skal så absolutt ha badekar! deilig for mor på høst\vinterstid og deilig for ungene!

Vi har hjørneboblekar, og jeg har prøvd det 1 gang, men hender eldstemann bader, men han sitter maks 15 min før han vil opp igjen.

Har badekar og looove it:-) jentene bader der hver kveld,guttene iallefall en gang iuken og jeg og mannen av og til............ har dusj på andre badet og da:-)

Ja, her elsker vi badekaret vårt! Har dusj også, og mannen og Eldsta bruker den mest/oftest. Jeg bruker dusj og badekar nesten 50/50, og Minsta bare bader i badekaret. Her er det mer sånn at jeg prøver at vi ikke skal bruke det hver dag.

Nå har vi bare badekar da, så ja det blir brukt;)

Men vi skal også ha badekar når vi bygger nytt. Jeg er ikke spesielt fan av det, liker heller å ta en rask dusj. Men mannen liker det da. Tar seg ofte en liten høneblund i samme slengen han;)
I tillegg er det jo genialt når man har småbarn. Kan tenke meg det hadde vært mye mer styr å få vasket guttungen her i dusjen enn nå som han får kose seg i badekaret:)

Ungene bruker det annenhver dag. Og jeg gjerne en dag i uka når jeg vil slappe av :) Elsker det :)

Sønnen vår bader hver kveld, jeg nesten hver kveld og Pappan 2 ganger i året;) Syns det er veldig godt å være på badet alene og bare duppe i badekaret mens jeg leser. Veldig god avslapning:)

Det er hovedsaklig tassen som bruker det. Han elsker å plaske rundt oppi der med ørtenhundre forskjellige leker. :) Jeg foretrekker å dusje, men hopper oppi karet hvis jeg er skikkelig frossen.
Ville ikke vært foruten badekar, men neste gang blir det uten boblefunksjoner. Det har aldri blitt brukt. 

Jeg savner badekar veldig. Har hatt det i oppveksten noen steder vi har bodd. Som barn ble det mye brukt. Som tenåring ikke så ofte, men nå vil jeg ha det. 
Skal definitivt ha badekar når vi får oss eget hus. 

Lettere å bade barn, og så deilig å slappe av i, spesielt om man fryser. Jeg savnet det veldig da jeg var gravid også, for å mykne den slitne kroppen og ryggen. 

Det skal være vanlig badekar da, ikke noe boblebad eller sånn hjørneform.
Vil helst ha et på føtter, slik at det er lett å rengjøre under osv. 

Back
Topp