Dere som har babyer som sover hele natta..

Jeg tror jeg ville prøvd forsiktig med litt grøt jeg, gi hun det på skje, så kanskje hun spiser det, kan nok hende hun blir roligere da.

Før jeg begynte med velling var Vegar litt sånn urolig, roa seg liksom ikke helt på dagen heller, men etter han har fått velling så er han sååååå mye roligere på dagen og mye blidere[;)]

Heike er blitt mer urolige på nettene nå, i forhold til hvordan han var før. Skal ha mat i allefall to ganger. Gleder meg til å begynne med velling, men må nok vente ei stund. Har en måned med eksamenskjør og har ikke lyst på noen våkennetter med vond mage. Hvis han får det da, tørr liksom ikke ta sjangsen på det...

Ja det er det.. Hun har blitt mye mer urolig nå den siste tiden. Var ikke sånn i det hele tatt før..
Er nok kanskje det at hun krever litt mere i magen kanskje.

Da skal det bli et par t skjeer med tynn grøt i kveld [:)] Er vel greit å begynne med bare litt sikkert?

Gleder meg skikkelig til å begynne med grøt. Snakka med helsesøster om at han var blitt litt urolig, men hun mente at så lenge han la fint på seg behøvde jeg ikke gi han noe. Kommer til å starte med litt grøt etter eksamen uansett jeg [:D].

ORIGINAL: fruluna

Åhh lurer på hvorfor Linnea er så urolig!! Hun våkner på natta og vrir og kaster med hodet sitt. Slår seg liksom aldri til ro. Fekter med armer og styrer på fælt!!
Skriker ikke, men er bare urolig liksom.. Inn og ut med den smokken hele tiden!

Sånn er det med min Elisabeth også! Ho skriker aldri når ho våkner, ho ligger i timevis (ja faktisk) og vrikker og vrir på seg. Og klorer seg alltid i ansiktet fordi ho skal kneke hendene opp i augene... Kaster hodet frå side til side. Men Elisabeth er ikkje alltid så glad i smokken, så den hjelper stort sett ikkje. Eg pleier av og til å løfte ho opp av senga og stryke ho på ryggen til ho roer seg. Hjelper stort sett. En gang så la eg kun dyna bedre på ho, og det hjalp! Virker som ho vil ha litt hjelp til å falle i djupare søvn liksom... Kan vere litt luft som plager ho, så då hjelper det kanskje å løfte ho opp av senga og legge ho tilbake. Lufta får liksom flytta litt på seg då....
Det er berre litt om korleis eg pleier å takle uroligheten.... Håper du finner ut av det.

ORIGINAL: Jordbæret

Åhh lurer på hvorfor Linnea er så urolig!! Hun våkner på natta og vrir og kaster med hodet sitt. Slår seg liksom aldri til ro. Fekter med armer og styrer på fælt!!
Skriker ikke, men er bare urolig liksom.. Inn og ut med den smokken hele tiden!

Det virker liksom som hun sover så lett. Kan det være at hun trenger mer mat i magen så jeg burde gitt henne et par t skjeer med grøt på kvelden?
Har såvidt prøvd velling, men hun ville ikke drikke det. Dessuten er det så mye styr med flasker når jeg er vant til å amme.

Kanskje hun synes det er varmt? Vet at Thea blir sånn hvis det er for varmt under dyna... Eller omvendt; for kaldt?
Har ikke så mange gode råd men....

Hmm ja kanskje det? Hun sover i bare langermet body med vanlig dyne over.. Men er det for varmt eller for kaldt for henne da tro? Huff jeg aner ikke jeg.. [&:]

Nei da kanskje det er mer mat hun trenger.
Thea sover i det samme, men det har hendt at jeg har måttet ta av henne dyna for at hun skal sovne eller åpne vinduet...

Prøv med litt grøt å se! Håper noe hjelper ihvertfall!

Jeg fikk beskjed om at det skulle være sånn og sånn temp på soverommet,men hos oss er det KALDT og da sover Nora som best. Så raskt det blir varmere ute eller jeg har på ovnen så våkner hun hele natten. Hun er varm som bare det når jeg kjenner på henne så det gjør vell ikke noe[8|]

ORIGINAL: Vanessa

ORIGINAL: Neathey

ikke snakk om at Nora vil ha smokk nei[8|]...Etter at jeg lot Nora være våken fra kl.18.00 og da begynte å leke,så bade og så flaske med mme blandet med grøt(velling) har hun sovet minimum 8 timer i strekk[:)]

Hei!
Bare lurte på når du begynte å gi velling, og er det bare til kvelden hun får det? Hørtes jo lurt ut for å få de til å sove hele natta da.

Har begynt med ei teskjee om kvelden å det funker bra. Hun sover fra 23 til rundt 8-10. Deilig[:D]

ORIGINAL: Dyreglad85

ORIGINAL: Vanessa

ORIGINAL: Neathey

ikke snakk om at Nora vil ha smokk nei[8|]...Etter at jeg lot Nora være våken fra kl.18.00 og da begynte å leke,så bade og så flaske med mme blandet med grøt(velling) har hun sovet minimum 8 timer i strekk[:)]

Hei!
Bare lurte på når du begynte å gi velling, og er det bare til kvelden hun får det? Hørtes jo lurt ut for å få de til å sove hele natta da.

Har begynt med ei teskjee om kvelden å det funker bra. Hun sover fra 23 til rundt 8-10. Deilig[:D]

Åhh hørtes godt ut!! Ga Linnea bittelitt tynn grøt i kveld, så nå får vi se. Hun sover enda iallefall [:D]

Back
Topp