Dere som har babyer som sover hele natta..

fruluna

Forumet er livet
Bruker de ikke smokk?? [8|]

Linnea sover maks 4 timer i strekk før hun våkner. Da skal hun ha smokken.. Eller mat..[:(][:D]

Våkner ikke ungene deres da og savner smokken?

Jeg syns jeg flyr frem og tilbake mellom min seng og hennes hele natta jeg.. Æsj er så lei av det.
Skulle ønske hun sov heeeele natta igjennom..

Som regel ligger han med smokken til han sovner, også merker han ikke at han spytter den. Også våkner han rund 6, da vil han ha den igjen.
Men ingen regel uten unntak...[8D] I natt skulle han ha den ofte og til slutt måtte jeg gi han mat. Det er vel over 1 uke siden han har spist på natta nå, men i natt var han sulten[:)]

Thea sovner med smokken, og når hun har sovna helt spytter hun ut smokken og sover videre! Noen netter må jeg putte inn smokken et par ganger sånn rundt kl.04, og andre netter sover hun helt til 07 uten smokken!

Har flydd frem og tilbake noen netter jeg og.... slitsomt...!

Mat vil hun stort sett ha rundt kl.07 nå for tida!!

jonas bruker ikke smokk, han sover fra klokken 2100-0600 sånn ca...

Elisabeth sovner av og til med smokk, og av og til uten. Ho sover heile natta frå ca 21 til 7.

ikke snakk om at Nora vil ha smokk nei[8|]...Etter at jeg lot Nora være våken fra kl.18.00 og da begynte å leke,så bade og så flaske med mme blandet med grøt(velling) har hun sovet minimum 8 timer i strekk[:)]

ORIGINAL: Neathey

ikke snakk om at Nora vil ha smokk nei[8|]...Etter at jeg lot Nora være våken fra kl.18.00 og da begynte å leke,så bade og så flaske med mme blandet med grøt(velling) har hun sovet minimum 8 timer i strekk[:)]

Hei!
Bare lurte på når du begynte å gi velling, og er det bare til kvelden hun får det? Hørtes jo lurt ut for å få de til å sove hele natta da.

ORIGINAL: Vanessa

ORIGINAL: Neathey

Hei!
Bare lurte på når du begynte å gi velling, og er det bare til kvelden hun får det? Hørtes jo lurt ut for å få de til å sove hele natta da.

Oi det er en stund siden jeg begynte med det faktisk,da hun var 3 mnd kanskje[8|]Først fikk hun velling kun på kvelden,men nå får hun også til frokost,grøt til lunsj og middag[:)]

Nei,her i bruker vi ikke smokk.Jeg har prøvd å gi henne d,men tulle vil ikke ha den.Ville ha den litt de 2-3 første mnd-men bare når hun skulle sove.Aldri ellers.Men nå er jeg glad vi slipper å venne henne av med den![:D]

Marte må ha smokk for å sovne, men våkner ikke når hun mister den. legger henne ca 19.30 og da sover hun til 08-09 neste morgen...
er godt...[:D]

Julie tar ikke smokken hun, men hun ligger og sutter på fingrene sine til hun sovner.. Men hun legger seg veldig sent også da, rundt kl 23-00 og sover til 7-8!

Bruker smokk ja, men den spytter han ut nestenmed en gang han har sovnet, om han våkner på natta, hender det at han vil ha smukken, hvis ikke tar det  bare et par minutter også sover han igjen.

Legger han klokka halv ni-ni nå, og han sover til åtte hver dag, blitt en vekkerklokke[:D][:D]

Åhh lurer på hvorfor Linnea er så urolig!! Hun våkner på natta og vrir og kaster med hodet sitt. Slår seg liksom aldri til ro. Fekter med armer og styrer på fælt!!
Skriker ikke, men er bare urolig liksom.. Inn og ut med den smokken hele tiden!

Det virker liksom som hun sover så lett. Kan det være at hun trenger mer mat i magen så jeg burde gitt henne et par t skjeer med grøt på kvelden?
Har såvidt prøvd velling, men hun ville ikke drikke det. Dessuten er det så mye styr med flasker når jeg er vant til å amme.

jeg merker at min sover lengre og lengre... Først sover han rundt 2000 til  tolv -et om natten, så er det melk og skift ,så igjen til fem om morningen... Vis ikke han har luft smertter og det påvirker søvnen hans [&:][:@] så er dette stortsett rutinen, det er han som falt selv i den rutinen[:D].. men leste på et sted på internet ang. bebi og søvn, at man kan få den lengste søvnen forskyvet til natten, vis man holdt a litt våken.. så jeg planlegger å prøve det...

ORIGINAL: hilly

jeg merker at min sover lengre og lengre... Først sover han rundt 2000 til  tolv -et om natten, så er det melk og skift ,så igjen til fem om morningen... Vis ikke han har luft smertter og det påvirker søvnen hans [&:][:@] så er dette stortsett rutinen, det er han som falt selv i den rutinen[:D].. men leste på et sted på internet ang. bebi og søvn, at man kan få den lengste søvnen forskyvet til natten, vis man holdt a litt våken.. så jeg planlegger å prøve det...

OOPs ser at jeg havnet i feil forum, men ble fristet å svare for det, da jg så inlegget ditt på forsiden[:D]

ORIGINAL: fruluna

Åhh lurer på hvorfor Linnea er så urolig!! Hun våkner på natta og vrir og kaster med hodet sitt. Slår seg liksom aldri til ro. Fekter med armer og styrer på fælt!!

Det virker liksom som hun sover så lett. Kan det være at hun trenger mer mat i magen så jeg burde gitt henne et par t skjeer med grøt på kvelden?
Har såvidt prøvd velling, men hun ville ikke drikke det. Dessuten er det så mye styr med flasker når jeg er vant til å amme.

Kanskje hun synes det er varmt? Vet at Thea blir sånn hvis det er for varmt under dyna... Eller omvendt; for kaldt?
Har ikke så mange gode råd men....

OOPs ser at jeg havnet i feil forum, men ble fristet å svare for det, da jg så inlegget ditt på forsiden[:D]

Du er så tilgitt så.. hi hi!! [:D][:D]

ORIGINAL: Jordbæret

ORIGINAL: fruluna

Kanskje hun synes det er varmt? Vet at Thea blir sånn hvis det er for varmt under dyna... Eller omvendt; for kaldt?
Har ikke så mange gode råd men....

Hmm ja kanskje det? Hun sover i bare langermet body med vanlig dyne over.. Men er det for varmt eller for kaldt for henne da tro? Huff jeg aner ikke jeg.. [&:]

Back
Topp