Dere som har annonsert svangerskap på fb

Sist sa vi ikke noe på face før ungen var ute. Får se hva vi gjør denne gangen:p
 
jeg anonnserte det i uke 10+2.. jeg VET det er alt for tidlig egentlig, men det begynte å bli såpass mange som visste det allerede, samt at formen er såpass dårlig.. jeg orket ikke holde det hemmelig lenger.. dersom det skulle gått galt de siste dagene før uke 12 nå, så er jeg såpass åpen at jeg deler det også.. får heller se det som støtte enn noe annet.
 
*glemte å si hvordan jeg valgte å annsonsere det*

Jeg la ut et nytt profilbilde, med datteren min på. Hun har på seg tskjorte med teksten "jeg skal bli storesøster" og et enormt glis <3 Så la jeg også ut videoen med reaksjonen hennes når hun åpnet pakken med tskjorta. Mamma begynte å gråte <3 (selvom hun visste at jeg var gravid). Reaksjonen til vesla var MAGISK!
 
jeg skrev: Se min kjole den er trang rundt magen,alt va jeg eier det er trangs som den. Det er fordi jeg Elsker Per ivar (mannens navn) og fordi att storken er vår venn;)
Den var råkul!! Hvordan var reaksjonene? :D
 
Vet ikke når og om vi skal annonsere det på facebook. Kan nesten like så godt gjøre det siden alle vet det uansett. Er 10+4 idag :)
 
Sniker litt fra januar jeg ;)

Må bare si, jeg har ikke delt noe om graviditeten på fb men er ganske aktiv der ellers, så mange har blitt ganske paffe og overraska når de har møtt meg i høst/vinter. Mange morsomme reaksjoner :) Skal legge ut nyheten når lille blir født da, blir spennende å se, 6 dager til termin nå :)
 
Annonserte på fb igår.
Har ei stemor som vil så gjerne dele ting hun finner osv (de bor i USA) så tenkte det var like greit å få det unnagjort. Har mange på fb fra når jeg bodde i USA bl.a. Så kjekt å dele litt med de :)
La ut bilde med mini, oss og ultralyd og skrev godt nyttår fra oss fire.
 
Blir etter oul tenker jeg. Er så aktivi på facebook og har slekt og venner fra ulike land så vil gjerne at de skal få vite det også :)
 
Back
Topp