Dere som har annonsert svangerskap på fb

Frøbert2016<3

Elsker forumet
Hvilken uke var dere i da dere gjorde dere det, hvordan gjorde dere det og hvordan var reaksjonene? :)
 
Litt over 12. Stortsett alle fikk vite det i jula ettersom magen har kommet for fullt. Jeg skrev at mannen kjøpte kjøkkenmaskin til meg til jul og nå var første bolla i ovnen :p
Tok litt tid før alle skjønte den :p
Alle har gratulert på nytt, og de som ikke har visst det har gratulert de og :)
 
Vi har snakket om å ikke annonsere det på face. Familie og nærmeste venner vet det :) men kan hende vi ombestemmer oss i løpet av svangerskapet, så får se :)
 
Skreiv det på FB i går kveld, veldig hyggelig å se alle som gleder seg med oss :) Er 13+6 i dag. Har vært på tidlig UL, ellers hadde vi kanskje ventet litt til.
 
Jeg sendte ut julekort til veldig mange av vennene våre, men har sagt at det ikke er Facebook-status-offisielt enda :p Vi kommer sikkert til å annonsere det etter oul :)
 
Ikke fortalt det til alle venner ennå siden vi ikke er kommet til 12 uker enda. Usikker på om vi gidder å si noe på Facebook denne gang men får se når det er mer offisielt blant venner. Har noen venner sikkert hadde skrevet noe på fb hvis ikke vi gjør det
 
Skal det i uke 18-20, kommer ann på når den OUL er :)
 
Har egentlig ikke tenkt å si noe på Facebook. Hadde ikke lyst forgje gang heller, men da la mamma ut status 10 min etter jeg hadde vært på oul. Ble så sur. Hadde ikke fått sagt det til alle jeg ville si det til før det havnet på face. Så skal prøve å si at jeg ikke vil ha det der denne gangen. Men tviler på hun hører på meg! :(
 
Kommer nok til å si noe på Facebook, gjorde det ikke sist heller. Nå har ikke vi offentliggjort graviditeten i det hele tatt, kun de aller nærmeste som vet(fikk vite i julen).
 
Har egentlig ikke tenkt å si noe på Facebook. Hadde ikke lyst forgje gang heller, men da la mamma ut status 10 min etter jeg hadde vært på oul. Ble så sur. Hadde ikke fått sagt det til alle jeg ville si det til før det havnet på face. Så skal prøve å si at jeg ikke vil ha det der denne gangen. Men tviler på hun hører på meg! :(

Jeg hadde fjerna ho som venn på Facebook :rolleyes:
 
Gidder ikke si noe på Facebook. Jorde ikke d sist heller. Vi annonserte ikke fødselen heller på Facebook. Jeg er av den tro at det er greit at minst mulig info ligger ute på nett om meg. :p
 
Jeg hadde fjerna ho som venn på Facebook :rolleyes:
Har tenkt tanken. Men da får jeg ikke med meg hva hun legger ut :p Men deler nesten ingenting med henne denne gangen, og da blir hun sur, og har gitt klar beskjed at hun får ikke si til noen at jeg er gravid. Jeg vil gjøre der selv når jeg er klar! Forgje gang sa hun det til hele min familie, men glemte min store søster. Og hun delte det på face rett etter jeg hadde født, hun skrev til og med en status når jeg fødte. Jeg deler nesten ingenting på sosiale medier og har sagt jeg ikke vil at hun skal gjøre det heller. Men hun legger ut det som passer henne, og gir jeg beskjed blir hun sur!
 
Har tenkt tanken. Men da får jeg ikke med meg hva hun legger ut :p Men deler nesten ingenting med henne denne gangen, og da blir hun sur, og har gitt klar beskjed at hun får ikke si til noen at jeg er gravid. Jeg vil gjøre der selv når jeg er klar! Forgje gang sa hun det til hele min familie, men glemte min store søster. Og hun delte det på face rett etter jeg hadde født, hun skrev til og med en status når jeg fødte. Jeg deler nesten ingenting på sosiale medier og har sagt jeg ikke vil at hun skal gjøre det heller. Men hun legger ut det som passer henne, og gir jeg beskjed blir hun sur!


Hadde ALDRI akseptert at mamma hadde tatt seg sånn til rette :p Hadde fjerna ho fra facebook og ikke sagt ifra til ho om hva som skjer med graviditeten, både som straff for å oppføre seg så barnslig og for å skåne dere som familie. Husker ikke hvem, men noen la ut en "gratulere med lille"-melding på Facebooken min når jeg lå på sykehus og fødte - så jeg skal stenge veggen når tiden nærmer seg så forteller jeg det når JEG er klar :) Tok meg 2-3 dager sist før jeg orket å gå inn. Klarer ikke helt å skjønne hvorfor folk ikke kan tenke at det er vårt liv, ikke noe de skal dele for oss :eek:
 
Hadde ALDRI akseptert at mamma hadde tatt seg sånn til rette :p Hadde fjerna ho fra facebook og ikke sagt ifra til ho om hva som skjer med graviditeten, både som straff for å oppføre seg så barnslig og for å skåne dere som familie. Husker ikke hvem, men noen la ut en "gratulere med lille"-melding på Facebooken min når jeg lå på sykehus og fødte - så jeg skal stenge veggen når tiden nærmer seg så forteller jeg det når JEG er klar :) Tok meg 2-3 dager sist før jeg orket å gå inn. Klarer ikke helt å skjønne hvorfor folk ikke kan tenke at det er vårt liv, ikke noe de skal dele for oss :eek:
Nei, jeg prøver å gi beskjed til henne. Men hun tar det ikke til seg. Så nå deler jeg ingenting og tar mindre og mindre kontakt. Men hun tar ikke hintet. Denne gangen skal hun ikke få vite at jeg har født før det har gått mange dager :p haha nei da, eller kanskje ;) Kanskje jeg skal dele det på snapchat så får hun vite det på den måten. Siden mange av mine nærmeste fant det ut pga hun delte det på face sist! Hun er litt spesiell kan man si.
 
Er det bare jeg som har annonsert det altså jeg gledet meg skikkelig jeg :p
 
Jeg tenker å vente til lille er kommet jeg før jeg annonserer noe:) men om jeg klarer å vente så lenge er noe annet:p
 
Back
Topp