Dere som har andre eller tredjemann

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Kjenner dere mye liv? Jeg kjenner vel at angsten innhenter meg litt om dagen, kjenner ikke knøttet noe særlig, lenge siden nå synes jeg..... er snart 17 uker...

Jeg har vel begynt å forberede meg på å miste dette barnet også... aner ikke hvorfor... gleder meg ikke til OUL heller, tenker at det bare blir en time for å stadfeste ett dødt barn...

Uff, dette var/er vonde tanker kjenner jeg....

Hvis du går å plages med de tankene synes jeg du skal ringe jordmor og be om en ekstra time. Da får du høre hjertelyd og slipper å vente. Alle bør ha forståelse for at du kjenner behov for litt ekstra oppfølging.
Selv kjenner jeg noen små sprell innimellom, og en gang ar jeg kjent en tydelig ommøblering, men fortsatt litt usikker på om det heller egentlig var en kynner. Men jeg kjenner det ikke så ofte og tydelig som man gjør senere i svangerskapet.

Ja, nå skal jeg neste tirsdag om to uker, så venter vel kanskje til da.... vi får se :) Får ikke fri fra jobben mer enn nødvendig heller egentlig :) Men jeg tror jo jeg kjenner iblant, men er usikker :)

Syns du skulle høre om du kan komme neste uke. Jeg å er redd hver dag jeg om jeg ikke kjenner noe :( ikke noe god følelE. Gleder meg ikke sånn voldsomt til ultralyd jeg heller. Forrige svangerskap grudde jeg meg sånn at jeg ble kvalm og uvel flere timer før

Veke 16 er alt for tidlig og forvente å kjenne barnet kvar dag eller jamleg. Alt er nok bra skal du sjå:) eg venter nr. 3. Er i veke 17 og har ikkje kjent noko enda. Heldige du som har kjent liv:) dersom du er veldig bekymra ville eg ha tatt turen til jordmor slik at du får høyre hjertelyden... Slik at du får slappe av i tida fram mot oul:)

Veke 16 er alt for tidlig og forvente å kjenne barnet kvar dag eller jamleg. Alt er nok bra skal du sjå:) eg venter nr. 3. Er i veke 17 og har ikkje kjent noko enda. Heldige du som har kjent liv:) dersom du er veldig bekymra ville eg ha tatt turen til jordmor slik at du får høyre hjertelyden... Slik at du får slappe av i tida fram mot oul:)

Vil bare gi deg en klem....ligger her i sengen og gråter, ble bare brått skrekkelig redd for å miste igjen.... Takk for oppløftende ord :)

Jeg er 17 uker i morgen, har kjent liv i noen uker nå, men ikke hver dag eller jevnlig men litt innimellom, har blitt oftere nå den siste uken. Jeg tror ikke du skal trenge å bekymre deg, alt er nok som det skal være! Sender deg en klem. <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Morkaken kan ligge forran, å da kjenner du mindre

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg er 14 uker om to dager og har ikke merket noe enda. Andremann.

Jeg er 18 uker på mandag og har bare kjent noen få ganger når jeg har ligget helt stille å konsentrert meg. Dette er nr 2. Tror det dessverre er mange forventninger om at man skal kjenne så mye tidligere når det er andremann fordi noen er så heldige at de gjør det, men det betyr ikke at alle skal kunne kjenne :) Alt er nok helt fint skal du se, bare prøv å slappe av så godt du kan, og ta deg en tur til JM om du fortsatt er urolig på mandag :)

Jeg kjente tegn til liv allerede 12+4! Tenkte at det kanskje var bare luft, men kjente det samme regelmessig etter det. Er nå 16+1 og kjenner tydelige spark :) 2.mann dette, men tror det er veldig individuelt når man kjenner liv. Ikke alle kjenner liv så tidlig selv om det er svangerskap nr.2 eller 3. Alt er normalt :)

Er 2. gangs og er 16+6. Jeg har kjent et par uker nå, men i det siste har det blitt mindre (!). Har doppler så bekymrer meg ikke, regner med h*n bare har lagt seg litt annerledes. Er jo fortsatt veldig liten, tenk på det; ca 14cm med beina er jo ikke mye. Det kommer nok snart! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

nr 3, 14 uker og kjenner ingenting, men ser at magen vokser og merker at jeg har lavt blodtrykk...

Jeg er andregangs og 18 uker på vei. Tror jeg har kjent babyen noen ganger, men er slettes ikke sikker. Kan ikke forvente å kjenne liv regelmessig så tidlig. Fornærmer sikkert noen med dette, men å kjenne liv i uke 13 og 14 er ganske usannsynlig. Skjønner godt at du er urolig når du har mistet før, men ingen grunn til å tro at dette ikke skal gå bra. Hvor langt på vei var du da du mistet sist?

Back
Topp