Dere som har abortert før..

Så godt a høre. Jeg har nå bare lysebrun utflod og håper at det snart går over :Heartred
Det høres jo låvende ut da!! Her er det fortsatt blødning så får ta dag for dag :happy: Ny ultralyd mandag om halvannen uke i vertfall!
 
Så glad for å lese at det gikk bra her :Heartred

Jeg hadde forresten også brun utflod her i 2-3 dager. Ikke så mye, litt på papiret til tider, men nok til å skape bekymring. Bestilte privat kontroll, og fikk beskjed om at det var helt vanlig, og at som regel kunne man slappe av, men mindre man fikk store smerter og blødninger. Så kan man jo ikke si at det gjelder i alle tilfeller, men i de fleste - sa JM :happy:
 
Det høres jo låvende ut da!! Her er det fortsatt blødning så får ta dag for dag :happy: Ny ultralyd mandag om halvannen uke i vertfall!

Hei :) I dag har jeg sett den lille babyen som beveger på ultralyd. Det er en veldig spesiell følelse. Jeg er veldig takknemlig og glad. Nå håper jeg at det går som det skal :Heartred

Så deilig å ha ultralyd så snart. Min neste skal være i uke 12, om 3 uker, men føler at jeg kan slappe av nå endelig :Heartred
 
Så glad for å lese at det gikk bra her :Heartred

Jeg hadde forresten også brun utflod her i 2-3 dager. Ikke så mye, litt på papiret til tider, men nok til å skape bekymring. Bestilte privat kontroll, og fikk beskjed om at det var helt vanlig, og at som regel kunne man slappe av, men mindre man fikk store smerter og blødninger. Så kan man jo ikke si at det gjelder i alle tilfeller, men i de fleste - sa JM :happy:

ja jeg var så sikker på at det hadde gått galt at når han sa at det var liv så lurte jeg på hvordan det ville være å avslutte selv om det levde, for jeg tenkte at han mente «det lever, men det er ikke levedyktig» siden det var så mye blod.. men so far so good å satser på at det går bra herfra! Tydeligvis kan man blø en del å fortsatt er alt bra inni magen:cat:
 
Hei :) I dag har jeg sett den lille babyen som beveger på ultralyd. Det er en veldig spesiell følelse. Jeg er veldig takknemlig og glad. Nå håper jeg at det går som det skal :Heartred

Så deilig å ha ultralyd så snart. Min neste skal være i uke 12, om 3 uker, men føler at jeg kan slappe av nå endelig :Heartred


Åh så flott at alt var bra! Det høres jo ut som om det skal gå veien!! Ja tenker at du kan puste ut nå! Her er blødningene like, men jeg håper at det blir tryggere for hver dag som går likevel
 
Åh så flott at alt var bra! Det høres jo ut som om det skal gå veien!! Ja tenker at du kan puste ut nå! Her er blødningene like, men jeg håper at det blir tryggere for hver dag som går likevel

Det skal jeg gjøre :) Ja, det håper jeg og. Håper vi får oktoberbabyene :Heartred
 
Så godt å høre at det ikke var det du først hadde i tankene ❤️ Herlig å få bekreftet liv og at blødningene hadde en forklaring ❤️ jeg har også blødd i begge mine svangerskap. Skaper alltid en utrygghet❤️ Nå kan du senke skuldrene og nyte litt :)
 
Jeg mistet i sommer, var 8 uker på vei men fikk plutselige smerter i magen, som var ganske sterke. Jeg var i tillegg på ferie i skogen utenfor Trondheim på en hytte med dårlig mobil dekning.
Fikk ringt gynekologisk på st.olavs og endte opp nå nærmeste legevakt, for noen tester, så videre til sykehuset. De fant graviditet men mente jeg bare var 5 uker på vei. De tok blodprøver og annet og ville ha meg inn igjen for nye prøver noen dager etterpå.
Long story short, endte med flere turer frem og tilbake uten å vite om det var liv eller ikke.
Fikk time på Stavanger sykehus etter hjemkomsten, hvor det ble konstatert at det ikke var liv. Det ble satt igang en medisinsk abort. Det var fryktelig å ikke vite, og det var vondt å miste, men å ikke vite var egentlig verst.

Håper det går bra med deg ❤️
 
Back
Topp