Dere som har 3 barn!

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Var nr 3 en luring under fødselen??? at den var veldig ulik de 2 andre fødslene? Lengre , eller kortere? Før eller etter termin i forhold til de 2 andre? :P bare undrer....

Det lurer jeg også på :) hører så mange si at nr 3 er en luring..

Mamma sa til meg at nr 3 og 4 (jeg og lillebror) bare spaserte ut, mens 1 og 2 brukte mer tid:-)

Har bare hatt lette fødsler jeg :-) Med nr 3 fikk jeg akupunktur som gjorde at jeg slappet av mot slutten. Lå og sov mellom riene mens jeg hadde de nålene i(ca 45 min), og fra hun tok ut nålene til jeg hadde babyen i armene gikk det ca 10 min :-) Så jeg kan faktisk si at jeg gikk fra å sove til å være ferdig på ca 10 min :-)

Har bare hatt lette fødsler jeg :-) Med nr 3 fikk jeg akupunktur som gjorde at jeg slappet av mot slutten. Lå og sov mellom riene mens jeg hadde de nålene i(ca 45 min), og fra hun tok ut nålene til jeg hadde babyen i armene gikk det ca 10 min :-) Så jeg kan faktisk si at jeg gikk fra å sove til å være ferdig på ca 10 min :-)
Det hørtes jo fantastisk ut! Hvilket sykehus var dette?

Mannen min er nr 3 og fra første tegn til han var ute hadde det knappe gått en time.
En helt annen fødsel enn 1 og 2

Hadde en fin første fødsel, nr to var mye verre.
Med nr tre ble jeg satt igang, og derfor teller den kanskje ikke likt.... Men den var lik den andre fødselen, tror set var fordi jeg ble satt igang altså

Nr 1 kom i uke 38, var tøff, stjernekikker. Fra start til slutt 1 time og 49 min. Ingen smertestillende. Kom inn med 6 cm åpning og kjente ingenting før de tok vannet!
Nr 2 kom i uke 35, var en lek, kom inn med regelmessige kynnere og 7 cm åpning. Tok vannet med en gang. 42 min fra start til slutt. Ingen smertestillende.
Nr 3 kom i uke 38, er den verste helt uten tvil. 2 timer og 30 min. Premature rier og innleggelser fra uke 28! Gikk med 4 cm åpning i en uke. Kom inn på føden med regelmessige kynnere og da tok de vannet mitt, kjente ikke noe før etter en time, heftige rier, og fra hun sa:10 cm- PRESS! Gikk det 47 sekunder! Kom som et olja lyn! ;) Ingen smertestillende.

Back
Topp