dere som har 3 barn

~Megseg~

Glad i forumet
Hva var "verst" ..

Overgangen fra 1-2 ??

Eller overgangen fra 2-3 ??

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

syns ikke noen av overgangene var ille jeg... den største overgangen var jo å få barn i det hele å store, men hvis jeg må velge mellom 1-2 og 2-3 barn så velger jeg fra 1-2 siden man da bare er vant til 1 barn... når nr.3 kommer så er man liksom inne i rutiner med flere barn så nr.3 henger seg liksom bare på[:)]

Den største overgangen var fra ingen til 1 unge, men etter det så var det overgangen fra 2 til 3 som var værst..

Det var pga at eg var van med ungar som klarte seg sjølv når 3.mann kom til, så det var skrekkelig uvant å ha ein jente som da sutra heile døgnet, og aldri sov.. 

ORIGINAL: *Aulile*

syns ikke noen av overgangene var ille jeg... den største overgangen var jo å få barn i det hele å store, men hvis jeg må velge mellom 1-2 og 2-3 barn så velger jeg fra 1-2 siden man da bare er vant til 1 barn... når nr.3 kommer så er man liksom inne i rutiner med flere barn så nr.3 henger seg liksom bare på[:)]

Vi er veldig klar for nummer 3...
Men jeg ser for meg et "mareritt" når vi skal komme oss ut dørene om morningen [8D][:)][;)]
Det er liksom så travelt med bare de 2 vi har, SELV om vi har gode rutiner, så er det alltid et evigt kaos ![:D][;)]

Back
Topp