Dere som har 2 eller flere barn

ManeMa

Flørter med forumet
Gikk dere liker mye opp i vekt i begge/alle svangerskapene?

Jeg gikk opp fra 58 kg til 90 kg (32 kg totalt) og er livredd det samme skal skje igjen! Spiste vanlig, men min høye forbrenning må ha kollapset totalt under graviditeten.
Jeg gikk ned alle kiloene på et år, men hører så mange si at det er ikke like lett å gå ned igjen andre gangen. Så ville bare høre.
Jeg SKAL BARE IKKE gå opp like mye denne gangen.

Jeg gikk fra 63 - 88 kg med jenta mi og 65 - 82 kg med gutten min. Spiste det jeg ville ha med jenta mi (mye junk) og spiste nesten bare fisk og appelsiner med gutten min :-P

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Jeg er høy og slank til vanlig. Har aldri hatt gener til å legge på meg mye. Men gikk opp ca. 20 kilo med begge to.. Men gikk fort ned igjen heldigvis :)

Er litt over et år siden gutten, og veier fremdeles noen kg mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid.

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Gikk opp nesten 20 kg med både gutten og jenta mi . Gikk ned alt etter fødsel. Jeg får alltid mye vann i kroppen da..så ut som en vandrende vannballong. I dette svangerskapet vil jeg legge på meg Max 10 :p

Sent from my iPad using BV Forum

20 kg med nr 1.
5 kg med nr 2

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Nr1 gikk jeg fra 40kg til 62 kg så jeg la på meg 22 kg
Nr2 gikk jeg fra 46kg til 63kg, så gikk da opp 17kg. Nr2 er unnfanget kun 8uker etter lillemann ble født, så tror ikke jeg var på normalvekta da jeg ble gravid.

Nå veier jeg 44,5kg og er veldig spent på hvor mye jeg legger på meg denne gangen :) men jeg tror jeg blir å veie rundt 60-65 kg denne gangen også på det meste. Spiste normalt og variert begge svangerskapene, og i dette også, foreløpig iallefall :) har erfart at babykiloene fort forsvinner hos meg så bekymrer meg ikke så mye for vekta. Har vanligvis problemer med å legge på meg, og jeg var undervektig da jeg ble gravid med nr1. Er vell det egentlig nå å, men ikke så som før. 4kg har mye å si :) føler meg finest og ser best ut når jeg er rundt 47-48kg :) er 158cm :)

over 30 kg med begge :O liiiiivredd for det :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg slet med hyperemesis med begge, så gikk så mye ned først at jeg la på meg 4 kilo fra startvekt på nummer en og 2 kilo fra startvekt på nummer to.. Er spent på denne gangen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp