Dere som har 2 eller flere barn.

har 2 barn, og de har ikke de samme faddrene nei! Jeg synes det blir feil, men vi er jo forskjellige... [:D]

ORIGINAL: linda1982

har 2 barn, og de har ikke de samme faddrene nei! Jeg synes det blir feil, men vi er jo forskjellige... [:D]

Deler samme oppfatning:)

For meg blir det rart å ha ulike, men nå har ikke vi så mange som en unge nok i mine øyne(dvs ca pensjonister og oppover) å velge i. kommer ikke på noen i min familie som ikke har de samme fadderne til barna sine heller.

føler kanskje det blir som å si at de første ikke har gjort en god nok "jobb" med det første barnet om de ikke blir valgt igjen, og spesielt hvis kun noen faddere blir valgt om igjen.

og venner kunne jeg ikke valgt, det blir også feil for meg.

vi har forskjellige meninger tydeligvis, og mye av det kommer sikkert av hva som er vanlig for seg.

Her har de seks faddere hver og begge to har brødrene mine og søsteren min til faddere + konen til bror min!! For meg ble det helt naturlig å ha samme faddere på de fordi at de har like godt forhold til de begge to [:)].

Lov med ulike meninger:) Jeg er vant til å ha ulike så:p vi har ikke bestemt oss for hva vi gjør enda er fremdeles litt i tenkeboksen;)

vi har forskjellige faddere til guttene, hadde aldri tenkt å ha samme faddere på de. I tillegg har vi ikke valgt noen fra familien for å være fadder. Dem er jo i nær slekt med guttene uansett men bor laaaangt unna. Og vi ønsket å ha faddere som bor ikke for langt unna, slik at barna få en forhold til dem. Så vi har 6 faddere til begge barn, alt sammen gode venner av oss

ORIGINAL: linda1982

signerer.

Back
Topp