dere som har 2 barn

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
Ble dere redde for å elske den ene mere enn den andre?

Sitter her og gruer meg,tror ikke jeg kan elske noen like mye som min sønn og har derfor en skikkelig angstfølelse.Er også veldig redd min sønn skal føle seg tilsidesatt når nr 2 kommer.
Sikkert noen som føler det omvendt også så jeg vil gjerne ha tanker om det også slik at andre også kan kjenne seg igjen og ikke føle seg alene.

Jeg har derfor ikke klart og knytte meg helt til den i magen og samvittigheten spiser meg opp innenifra[&o]

Er dette normal tankegang eller er jeg bare kynisk og trenger virkelig hjelp?

Tenkte akkurat det samme selv, men så fort ungen er ute så elsker du den akkurat like mye [:)]

Jeg passet på å ha litt aene tid med sønnen min når snuppa kom, fant på ting som ikke små babyer kunne gjøre, bare store flinke storebrødre kan[:D]

virker for meg helt umulig akkurat nå og knytte seg så mye til en liten person som jeg gjorde med min sønn på barsel.Redd jeg kommer til å ha dårlig samvittighet ved å bare være på sykehuset etter fødsel og være med ett annet barn[&o]

her har det på en måte vært omvendt,eller det blir litt feil da..men eldstemann føler at vi ikke er like glad i hun som vi var før minsten kom. Men vi er absolutt like glade i begge to!!! Så tror ikke du skal engste deg for det altså[:)]

ORIGINAL: GuttasMamma!

virker for meg helt umulig akkurat nå og knytte seg så mye til en liten person som jeg gjorde med min sønn på barsel.Redd jeg kommer til å ha dårlig samvittighet ved å bare være på sykehuset etter fødsel og være med ett annet barn[&o]

Men når du får den bitte lille nydelige kroppen på magen så er det umulig å ikke elske den lille, det garanterer jeg deg[:D]

Og den som er hjemme har det topp med besteforeldre eller annet og når man kommer hjem kan man kose masse alle sammen[:)] Vi passet på å få være helt alene kun oss 4 første dagen hjemme og en del dagene fremover og bare koste oss[:)]

Så betryggende å høre,virker så langt unna og vanskelig men det går vel,har jo ett stort hjerte da[:)]

Nei... jeg har kjærlighet nok til begge to[:D][;)][:D] det har egentlig ikke slått meg om at jeg kanskje ville elske den ene mer enn den andre[:o]

Jeg elsker mine to gutter like høyt jeg knyttet meg like fort til 2mann i magen som jeg gjorde med 1mann..

Back
Topp