Dere som har 2 barn / venter deres andre

Hun var 18 mnd når minin kom og han var ikke planlagt. Fant han i magen når han var ca 10 uker.

Han vil være 2 år og 7mnd når lillebror kommer:) Storebror var ikke planlagt, men lillebror var godt planlagt!;)

Hun var akkurat blitt 17 mnd. Ikke planlagt, men veldig glad for at de ble så tett i alder.

Begge to var planlagt, og nummer 2 kom 15 mnd etter førstemann. Jeg ble planlagt gravid når eldste var 6 mnd, ville bli ferdig med to barn fort og helst før jeg ble 30. Rakk det ikke da, ble mnd etter.

Han var 22 mndr. Begge var planlagte. :) Jeg ønsket tettere egentlig, men mannen ville ha 2 år i mellom dem, og det ble det jo nesten :)

Fragle1 skrev:
Han vil være ca to og et halvt når lillebror kommer. Planlagt.

Mi vil være 2.5 når lillesøster kommer og det er en godt planlagt og ønsket lillesøster :-)

Her var hun 2 år og 10 mnd når lillebror ble født og han var godt planlagt  

21 mnd. Vi hadde planlagt et barn til, men hadde tenkt til å vente 6 mnd til pga flytting. Men når han satt der så satt han der da ;) Gikk på p-piller faktisk, så....

Her er det 5,5 år i mellom nr 1 og 2,han var ikke planlagt men alikevel veldig ønsket da det bøle oppdaget :) 

Hu var 4 år og 9 mnd når minsta kom. Helt planlagt og kom på pp 2 :)

Han var 2år og 5 veker når lillesøster blei født. Var ikkje planlagt.

Hun var født 16. Mai. Han ble fire 8. Juni. Ikke planlagt nei. Langt i fra :p Men veldig ønsket da :)

Her blir storesøster to år i juli og har nettopp fått lillesøster, så ble ganske nøyaktig 22,5 mnd mellom. Planlagt ja.

Han kom en måned før hun fylte to, så nesten to år.

Planlagt:)

guttungen er født 13 juli og neste mann har jeg termin med 1 aug ikke helt planglagt og ha de så tette men det går.. satser på att bøllefrø i magen ikke kommer før termin sånn att det blir i hvertfal 12 mnd i mellom de hehe

Var 1,5 år :)
Veldig godt planlagt.

Back
Topp