Dere som har 2 barn i baksetet..

[Malin]

Forumet er livet
Hvor i baksetet er de plasserte..?

Litt usikker på om hvordan vi skal gjøre det med plasseringen når nestemann kommer.. Om storebror skal settes i midten, og babyen bak passasjeren.. Det vil jo bli praktisk mtp om flere skal sitte på bak i bilen.. Eller..?

Hmm.. Alt man skal fundere på..[8|]
 
Har en på hver side. Ikke sjans til å få plass til en i midten og ikke plass til å sette setene inntil hverandre..

Noen som sa ny bil??? [8|]
 
akkurat for øyeblikket har vi bare en barnestol bak, og Linus sitter bak meg (sjåfør) fordi det passet best slik. Når lillebror kommer skal han sitte bak passasjersetet, og linus sitter i midten. for linus sin stol er den eneste som kan festes i midten i billen.
Så sitter storesøster bak sjåfør'n, og storebror helt  bakerst bak lillebror[:)]
 
Vi har en på hver side av bilen. Hvis vi skal ha med ekstra folk i bilen flytter vi setet til Marcus til midten (britax HiWay)
Har en ekstra forankringsele i bilen, sånn at vi slipper å knote med de for hver gang.
 
ORIGINAL: Pijah

Har en på hver side. Ikke sjans til å få plass til en i midten og ikke plass til å sette setene inntil hverandre..

Noen som sa ny bil??? [8|]


Samme her..[X(]
 
ORIGINAL: *vimsa*

Vi har en bak fører og en bak passasjer.


Samme her. Er uansett ikkje plass til ein ekstra passa sjer, med mindre det skulle vere ein kraftig anorektisk dverg eller liknande[8D]
 
ORIGINAL: Bdancer

jeg ville også satt en bak passasjer og en i midten. både tryggest og mest praktisk med flere i bilen.


Har man plass, er det helt klart mest praktisk, og tryggest[:)]
 
ORIGINAL: *Joha*

ORIGINAL: *vimsa*

Vi har en bak fører og en bak passasjer.


Samme her. Er uansett ikkje plass til ein ekstra passa sjer, med mindre det skulle vere ein kraftig anorektisk dverg eller liknande[8D]

 
Sign! Ny bil - ja takk!
 
ORIGINAL: *vimsa*

Vi har en bak fører og en bak passasjer.

Samme her. Da har vi plass til en ekstra passasjer i midten bak, men dette mennesket må være et smalt barn, som f.eks. kusinen til gutta boys. [:D]
 
en på hver side. ikkje isofix i midten og setet hadde ikkje stått godt der.
 
ORIGINAL: *vimsa*

Vi har en bak fører og en bak passasjer.
 
ORIGINAL: Bouncing Buttplug

No har me ein bak førar å ein bak passasjer. Mest pga da blir ganske trangt baki den litla stasjonsvognå vår.

Satse på ny bil snart då, så då får me sjå kossen da blir![:)]

 
Så deilig å se at du skriver dialekt igjen! [:D] 
 
 
 
Vi har en på hver side i baksetet. En beltestol og ett bakovervendt sete (izi combi). Har ikke sittet i midten mellom de setene,men jeg fikk plass mellom babysetet og Izi combien før vi bytta seter.
 
Akkurat nå har vi setene på hver sin side men planen er å sette cosmic comforten i midten snart[:)]
 
Jeg vurderte å ha en i midten og en på høyre sida men når jeg skulle prøve så gikk ikke det pga storebror sitt sete. Han har acta graco duologic. Så da sitter de på hver sin side:)
 
Vi har en på hver side.
Har rimelig stor bil så ikke noe problem for en stor voksen person å komme seg forbi beltestolen til snuppa for å sitte i midten... vi kan for øyeblikket ikke ha noe sete i midten da det kun er rullende magebelte der.
Men vi har også mulighet for å putte i to seter til så vi får 7 seter[:D]
 
vi har de på hver sin side. Mini på passasjersiden, storesøster bak sjåfør.
 
Tenker å ha bilstolen til Ronja bak føreren og babystolen bak passasjeren. [:)]
 
ORIGINAL: *Joha*

ORIGINAL: *vimsa*

Vi har en bak fører og en bak passasjer.


Samme her. Er uansett ikkje plass til ein ekstra passa sjer, med mindre det skulle vere ein kraftig anorektisk dverg eller liknande[8D]


[:)]
 
Back
Topp