Dere som har ømme pupper

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Dere som har ømme pupper, hvor er de ømme? Hvordan kjennes det ut for dere?

Jeg syns jeg leser så mye at det er brystvortene som liksom skal være så såre, men slik er det ikke hos meg.

Jeg har mest, og til tider veldig vondt i ytterkantene av puppen, spesielt mot armhulen. Samt at de kjennes skikkelig tunge. Av og til stikker det i brystvorten.

Brystvortene her.. Noen gange får jeg skikkelige stikk smerter i dem :o
Å så er de blitt uvanlig store å fyldige :) akkurat det er ikke negativt da :p
Men er mindre vonde nå enn hva de var i starten. Er 10+0 i dag :)

Brystvortene her.. Noen gange får jeg skikkelige stikk smerter i dem :o
Å så er de blitt uvanlig store å fyldige :) akkurat det er ikke negativt da :p
Men er mindre vonde nå enn hva de var i starten. Er 10+0 i dag :)

Når begynte de å bli mindre vonde hos deg? Jeg er i uke 7 nå, og så å si ikle hatt smerter der på 3 dager.

Det er ikke vortene som er såre her heller, bare ømt rundt, og de har vokst enormt :P De er ikke ømme nå hvis jeg ikke dulter borti dem for å kjenne etter (da kjenner jeg det fortsatt) og av og til på kvelden når jeg skal ta av bh'en. Husker ikke når det begynte å være mindre ømt, men er en stund siden. Er 9+2 idag.

Hos meg er de enda ømme, noe mindre enn tidligere men fortsatt sånn at jeg merker det om jeg snur meg i senga, kommer borti de eller jogger/rir.
Og det er ikke brystvortene men irundt selve puppen. Og de er veldig tunge og veldig store. Er redd noen skal oppdage det og spør hvorfor de er så store ;)

Nesten brystbetennelse vondt i de. Stikker og er ømme hele tiden. De siste dagene har brystvortene blitt skikkelig vonde. Vondt å dusje jo... :/

Det begynte med ekstremt såre nipler, allerede 2 dpo.. nå som jeg er snart 7 uker så er de bare bittelitt ømme hvis jeg klemmer på de (typ selve puppen). Kjenner også sånne stikninger i de innimellom. Føler ikke de har vokst noe særlig heller.

Dere som har ømme pupper, hvor er de ømme? Hvordan kjennes det ut for dere?

Jeg syns jeg leser så mye at det er brystvortene som liksom skal være så såre, men slik er det ikke hos meg.

Jeg har mest, og til tider veldig vondt i ytterkantene av puppen, spesielt mot armhulen. Samt at de kjennes skikkelig tunge. Av og til stikker det i brystvorten.
Jeg har samme som deg. De gjør VELDIG vondt i ytterkanten, men nesten ikke i brydtvortene!

Er vondt i hele puppen, men vondest i ytterkantene. Er litt sår på brystvortene og da :)

Over hele puppen unntatt brystvorta. Hovne og svære :D

Eg er i uke 9. Mine kjennes ut som eg har den brystbetennelsen ;-) Håper det roer seg litt snart.

Mine er store og ømme over hele puppen med unntak av brystvortene ;)

Øm rundt puppen og har litt såre brystvorter.. Pluss at de har blitt en del større.. :)

Til å begynne med var hele puppen jævlig vond, men etter en mnd roet det seg ned. Nå er det kun brystvortene og området rundt som er ont.
Men de er jo blitt gedigne så alle bh'ne er forsmå, puppene detter ut. Så det eneste jeg greier å bruke nå er sports bh. :-P men gubben er visst veldig fornøyd med veksingen :-P

Til å begynne med var hele puppen jævlig vond, men etter en mnd roet det seg ned. Nå er det kun brystvortene og området rundt som er ont.
Men de er jo blitt gedigne så alle bh'ne er forsmå, puppene detter ut. Så det eneste jeg greier å bruke nå er sports bh. :-P men gubben er visst veldig fornøyd med veksingen :-P
Godt det ikke bare er meg som tasser rundt i sportsbh :p

Har vondt rundt hele og på brystvortene, men det er bare hvis jeg klemmer på de :P Puppene mine er steinharde og har vondt på siden som armhulene er og på andre siden mot kløfta :P Fikk ikke vondt i de før uke 6 eller noe, men siden det har de jammen meg ikke gitt seg. Har vondt når jeg tar av bh, når jeg snur meg til siden i sengen og det er vondt å gå/løpe og det er vondt å sitte i humpete bil haha :P

Det begynte med ekstremt såre nipler, allerede 2 dpo.. nå som jeg er snart 7 uker så er de bare bittelitt ømme hvis jeg klemmer på de (typ selve puppen). Kjenner også sånne stikninger i de innimellom. Føler ikke de har vokst noe særlig heller.

Jeg har vondt når man klemmer på niplene, men føler ikke puppene har vokst jeg heller ;/

Back
Topp